Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door debbymuch
#49174
nu bijna 3 weken vers,bevalt heel goed. ;D

toen ik net begon met vers had ik nog een aantal zakjes (koekjes)die zijn nu op.

hebben koekjes invloed (zit daar ook veel troep in)

vervanging nu
-pensstaafjes
-zalm/olie koekje
-zeewier bolletjes
-rundergehaktbal met knoflook
-stukje kaas
-fruit

wie weet nog een lekker tussendoortje

en nog een vraag in veel kalfssmeerworst word varkensvlees toegevoegt
welk merk is enkelt kalfsvlees?(voor in de kong)
en anders zal ik gewoon stukjes vlees er in doen,met smeerkaas. :P
Door ~anna~
#49184
Vers kan ook in de Kong :P hoef je het niet op kamertemperatuur te laten komen ze warmen het met hun tong likkend 8) eruit :P effe goed aandrukken als je het vult ;D
Ik heb grote zwarte kongen lekker sterk 8) enigste speelgoed(bijna)waar je hond mee alleen kan laten.Kijk uit met tussendoortjes :-\ ze kunnen er dik van worden.Laat ze maar werken voor de kost(kong) ;D
In een kong xl past ongeveer 150 gram vers.Ik ga voor de reu binnenkort een Giant kong kopen puppelien heeft een L en XL.Laatst zag ik een kong voor puppen tot 9-12mnd gevlamd van kleur waar ze ook op mogen bijten.Maar de zwartr zijn het sterkste ;D
Door debbymuch
#49434
laat je de honden dan bij elkaar met de kong,als je weg bent?
bij mij wissellen ze de kong
Door Janet
#49477
Varkensvlees wordt rauw afgeraden. Verwerkt en verhit kan het volgens mij geen kwaad, dus kun je leverworst gewoon geven.
Door avalon
#49831
Bij mij hebben de honden ook rundergehaktballetjes (op soepbalgrootte) als snoepje gehad ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door