Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#553108
Kai eet ook eindelijk (rauwe) lever, ik sta versteld (het is ook biologische lever). De eerste keer dat hij het kreeg vertrouwde hij het niet en heb ik hem gevoerd en de tweede keer heeft hij gewoon zelf zijn bakje leeggegeten ;D
Door Happy Tail
#557391
lever is het orgaan waar ontgift wordt, dus lever van een ouder dier uit de bio industrie zal dus anders zijn lijkt mij. Hier heb ik altijd lamslever, had laatst zo'n geiten orgaan pakketje meegnomen van IC, maar deze lever lust ze niet echt. het gaat er wel in, maar niet van harte, denk dus idd dat het eraan ligt dat deze "vervuild' kan zijn.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#566944
Nou ik lees net deze topic. Kippenlever wordt hier dus ook absoluut niet gegeten.

Maar ik ga zeker biologische runderlever proberen. Moet je daarvoor bij speciale bedrijven zijn? We hebben hier namelijk een boer die "claimt" biologische runderen te hebben en daarvan kun je dus vlees kopen.
Door Laura2004
#566953
Pauline schreef: Nou ik lees net deze topic. Kippenlever wordt hier dus ook absoluut niet gegeten.

Kai at ook geen enkele lever, geen lamslever, geen kalfslever en geen kippenlever, maar biologische lever vindt hij echt lekker, ik sta er echt versteld van. De eerste keer was hij nog niet echt overtuigd, maar nu eet hij het gewoon smakelijk op (ik snij het wel in kleine stukjes).
Door Lizzy
#566957
Pauline schreef: Nou ik lees net deze topic. Kippenlever wordt hier dus ook absoluut niet gegeten.

Maar ik ga zeker biologische runderlever proberen. Moet je daarvoor bij speciale bedrijven zijn? We hebben hier namelijk een boer die "claimt" biologische runderen te hebben en daarvan kun je dus vlees kopen.
Dat moeten ze aan kunnen tonen hoor.
Door Lizzy
#566958
Laura2004 schreef: Volgens mij haalt ze het in Friesland.
Ja, we halen het in Friesland en als ik teveel heb, zet ik het te koop op Barfplaats.
Door petrap
#590389
Zo, ik ben gisteren ook bij Lizzy geweest en heb enkele kilo's biologische lever overgenomen. Vanochtend natuurlijk gelijk uitgeprobeerd bij mijn mormels. Stukje voor de neus van Viento gehouden, maar hij deed geen poging om het aan te pakken >:(. Alegra at het wel op :D. Paar stukjes door de Bibi gedaan en ja hoor, dat lukte bij Viento wel. Daarna nog een keertje een klein stukje Viento voorgehouden en nu was het hap, slik, weg :).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door