Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dunja
#548214
Hallo, even iets geks over mij zelf. Sinds ik Dunja heb, nou zo'n 5 wk geef ik al kvv en ander rauw vlees.
De eerste week nog om en om, brok en kvv maar daarna helemaal geen brokken meer. Maar ik had nog steeds een ton van 25kg eukaneuba staan. Heb eergisteren besloten het weg te geven. Maar nu iets stoms, het kost me moeite om het weg te doen, en ik weet niet waarom. Heb het al verzegd, dus het gaat weg, en wil dit ook.Maar moest toch even slikken. Herkennen jullie dit?

gr natascha
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#548220
Nou eerlijk gezegd helemaal niet. Ik had nog wat Hills brokjes over en wist niemand om ze te geven. Ze hebben nog een tijdje in de kast gestaan maar op een gegeven moment heb ik ze in de vuilnisbak gegooid. (was open aangebroken zak) Ik was blij dat ik ervan af was.
Door 202Spots
#548262
Ik had de brokken in 'n hele grote trommel zitten (net 'n grote emmer) en nadat 't 2 jaar in de garage had gestaan, heb ik de hele handel weg gekieperd...
Wanneer ik dat gelijk had gedaan ,dan had ik waarschijnlijk gedacht dat 't zonde van 't geld zou wezen... :-\
Na 2 jaar wilde ik 't niet meer zien!!!
Door Happy Tail
#548267
hier geen moeite met afscheid. de boodschap was al duidelijk gemaakt door Baya: wat heb ik nou weer ik nou weer in mijn voerbak??? en dan draaide ze echt om zo van en heb je niks beters voor me? toen zaten we op 50 % brok en de rest KVV met af en toe barf

heb ze weggegeven aan iemand die wel brok voert, was een net aangebroken zak met 15 kg Purina Pro plan zalm.....
we zijn nu 5 maanden verder en ik kan me niet meer indenken dat ik br... heb gevoerd ;D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#548271
geer schreef: Ik dacht lief te zijn en mijn brokjes aan de plaatselijke krakerzwerver plus dito hond te geven. Hij wilde ze niet "only raw meat" ;D ;D ;D
Wat goed van die krakerzwerver!
Door ~Joke~
#548272
Ik heb moeite om dingen [oa honden en katten brokjes] die ik zelf slecht voor mijn eigen honden en katten vind, aan een ander te geven. Het gaat hier dus de kliko in.
Ik heb in het verleden wel energique en carnibest weggeven omdat ik het zelf niet meer gebruikte. Daar heb ik geen problemen mee ;)
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op vr 12 mei 2006, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bianca1
#548282
ik heb de dichte verpakkingen destijds moeiteloos weggegeven aan het asiel. Ik kon alleen ook moeilijk mijn 'voerton' opgeven ::) Ik heb em nog een tijdje laten staan en af en toe ging ie open en dan rook ik eraan (ja ik vond het wel lekker ruiken..... :-[ :-\)
Uiteindelijk wel weggedaan gelukkig
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#548288
Happy Tail schreef: we zijn nu 5 maanden verder en ik kan me niet meer indenken dat ik br... heb gevoerd ;D
ja raar is dat jarenlang ben je ervan overtuigd dat brokken (en zeker de dure zoals Hills ::)) het beste is wat je een beest kan geven kom je er ineens achter dat dat helemaal niet het geval is!
Door Netty
#548293
ik heb vannacht kl*te geslapen omdat ik bedacht dat Tof, als ze weer mee gaat, aan de brokken moet :-\
ik heb totaal geen moeite om een zak of ton meuk weg te mikken, wel heb ik moeite om het noodgedwongen te kopen :(
Door dunja
#548377
ja, het is ook niet zo dat ik haar die brokken voer, want dat heb ik al weken niet gedaan, en ze lust ze ook niet eens. Dus dat is het eieren eten niet. ik denk dat het meer iets is, dat mij altijd ingeprent is dat dit soort merken altijd het beste is voor je hond. En dat ik nu echt definitief een keuze heb gemaakt. En dan mischien toch nog in m'n onderbewust zijn bang ben dat het fout gaat. Ook omdat ik er steeds maar weer commetaar op krijg,ook door mijn man. Gewoon diep van binnen toch nog een beetje onzeker. Terwijl dat ze het er echt hartstikke goed op doet. Zelfs mijn man moet toe geven dat haar vacht veel meer glanst. Soms zit een mens raar in elkaar. In ieder geval ik dan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door