Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
#542226
Bullekes schreef: Tip wij hebben van het weekend ook gehaald en hebben gevraagd of ze het grover konden snijden (Nou ja ik heb het niet gevraagd maar sjaantje)Dit doen ze als je het maar vraagt...

EN nu zijn het perfecte stukken...
ja, net poulet, je zou het zo aan een spies op de barbeque kunnen leggen ;D stukkie paprika ui en champignon ertussen hmmmmmmmmmm
Door Jantien
#542484
Hoi,

ik voer ook altijd het struisvogelkarkas aan mijn hond. het is redelijk bros (in een vogelkarkas zit lucht inplaats van merg)
hertenribben nog niet geprobeerd, wist niet dat ze dat hadden maar zal ze deze week een bellen. Of heeft iemand een voorraadje (ter overname) in de vriezer liggen ;D
Groeten Jantien
Gebruikersavatar
Door sylvia
#543130
Jantien schreef: Hoi,

ik voer ook altijd het struisvogelkarkas aan mijn hond. het is redelijk bros (in een vogelkarkas zit lucht inplaats van merg)
hertenribben nog niet geprobeerd, wist niet dat ze dat hadden maar zal ze deze week een bellen. Of heeft iemand een voorraadje (ter overname) in de vriezer liggen ;D
Groeten Jantien
Soepkipbotten en kalkoen botten zijn toch ook vrij hard je zou bijna denken dat het bot van zo'n grote vogel dan ook wel harder zou zijn, of zouden ze jonge struisvogels slachten.

Eerlijk gezegd zou ik nog geen struisvogel voeren al kreeg ik het gratis maar dat is meer omdat ik weiger exotisch vlees te voeren.
Door Lil
#543178
herttenribben kun je een grotere hond rustig voeren. Boris is er dol op en ik kon ze van de winter lekker goedkoop krijgen (om iedereen even de ogen uit te steken). Helaas is Boris allergisch voor hert, maar ik had ze super snel doorverkocht, heel veel belangstelling voor die ribben.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#543267
Ik vind de hertenribben uit Mill geweldig!!! Ze zijn heel zacht, mooi bevleesd en makkelijk te kauwen. Zou willen dat ik er nog wat meer in de vriezer had liggen...

Het struisvogelbot ziet er een beetje uit als die cracottecrackertjes: veel lucht erin dus. Het weegt ook bijna niks. Een uitstekende tandenborstel omdat ze er ondanks het feit dat het niet hard is toch heel lang mee bezig zijn.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#543280
Judith van Sam schreef: Ik vind de hertenribben uit Mill geweldig!!! Ze zijn heel zacht, mooi bevleesd en makkelijk te kauwen. Zou willen dat ik er nog wat meer in de vriezer had liggen...

Het struisvogelbot ziet er een beetje uit als die cracottecrackertjes: veel lucht erin dus. Het weegt ook bijna niks. Een uitstekende tandenborstel omdat ze er ondanks het feit dat het niet hard is toch heel lang mee bezig zijn.
Ah dus het is heel ander bot als van een kip
Door madeleine
#2131001
Kan iemand mij vertellen of hun ook een site of dergelijk hebben? Mill ligt helemaal niet ver van mij vandaan en ik zou graag willen weten of ik hier kan bestellen en of ik meerdere dingen in het assortiment kan vinden.
Door Limpy
#2131191
madeleine schreef: Kan iemand mij vertellen of hun ook een site of dergelijk hebben? Mill ligt helemaal niet ver van mij vandaan en ik zou graag willen weten of ik hier kan bestellen en of ik meerdere dingen in het assortiment kan vinden.
Je reageert nu op een heel oud topic, best kans dat ze niet meer bestaan....
#2131893
Limpy schreef: Je reageert nu op een heel oud topic, best kans dat ze niet meer bestaan....
Mill/Branko bestaat nog gewoon, heb daar afgelopen voorjaar weer een lading hertenvlees/ribben/strotten/orgaan voor een heel jaar gekocht. En niet geheel onbelangrijk te prijzen zijn nog steeds hetzelfde :)
Door Jasmin
#2132642
Lizzy schreef: Ik heb er helaas geen ervaring mee... Ik zou best hert willen voeren, maar ik kan er niet aankomen.
Richard heeft hertenribben, Lizzy. Heb er alleen geen ervaring mee hoe hard ze zijn. En ze hebben geen struisvogel, maar wel kalkoenkarkas. Vind ik ook redelijk bijzonder.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door