Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#541528
Cindy de Wolf schreef: Ik vroeg mij af of ik gewoon Hertenribben kan geven of dat deze te hard zijn evenzo voor Struisvogelkarkas.

Groetjes,
Cindy
Ik zou ze alleen geven als het van hertenkalf is.
Ik heb geen ervaring met struisvogel maar als het volwassen dieren zijn zullen die ook wel bikkelhard zijn en kun je dat misschien beter malen.
#541584
Weet iemand of de hertenribben qua hardheid te vergelijken zijn met geitenribben, als dat zo is zal het geen problemen opleveren. En zijn ze een beetje aardig bevleesd?

Mooi dan ga ik eens kijken of jij struisvogelkarkas nog kan leveren.

Cindy
#541636
Helen schreef: Waarschijnlijk haal je dat uit Mill tocn? Ik vroeg me af of hun struisvogel en hertevlees van goede kwaliteit is, heb jij daar ervaring mee?
Ja ik ga het idd uit Mill halen maar dat wordt de eerste keer dus ik heb geen flauw idee hoe/wat.

Cindy
Door tieneke
#541637
Toen wij nog in Ned woonden hadden we hertenvlees,eendkarkassen,haas,fazant,hertenlever etc,prima kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs!
Alleen jammer dat ze toen sommige dingen niet moesten...
#541639
tieneke schreef: Toen wij nog in Ned woonden hadden we hertenvlees,eendkarkassen,haas,fazant,hertenlever etc,prima kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs!
Alleen jammer dat ze toen sommige dingen niet moesten...
Uit Mill?
Door Elise
#541645
Struisvogelvlees is vermalen tot een soort gehakt. Hert is grover, zijn een soort van stroken/flubbers. Kwaliteit is eigenlijk altijd goed! Zeker voor de prijs die je ervoor betaald!
Door Bullekes
#541665
Tip wij hebben van het weekend ook gehaald en hebben gevraagd of ze het grover konden snijden (Nou ja ik heb het niet gevraagd maar sjaantje)Dit doen ze als je het maar vraagt...

EN nu zijn het perfecte stukken...
Laatst gewijzigd door Bullekes op wo 03 mei 2006, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Twiz
#541888
Cindy de Wolf schreef: Ja ik ga het idd uit Mill halen maar dat wordt de eerste keer dus ik heb geen flauw idee hoe/wat.

Cindy
Please Cindy, als jij gaat halen, kunnen we dan misschien iets afspreken. We wonen geen wereldreis bij elkaar vandaan. Desnoods samen? of om beurten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door