Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#540969
weet je wat ik ook wel eens doe, blikje sardientjes erover, Jazz is gek op sardientjes, dan smeer ik fijngeprakte sardientjes over de organen die mevrouw niet wil eten, maar dit werkt niet altijd, bijvoorbeeld, niertjes worden netjes afgesopt en uitgespuugd ;D
Door Elise
#541117
conleeuw schreef: weet je wat ik ook wel eens doe, blikje sardientjes erover, Jazz is gek op sardientjes, dan smeer ik fijngeprakte sardientjes over de organen die mevrouw niet wil eten, maar dit werkt niet altijd, bijvoorbeeld, niertjes worden netjes afgesopt en uitgespuugd ;D
Ja dit doet Spike dus nu. Staat lekker te soppen en dan met een boogje tuft hij het orgaanvlees weer uit :o
Door Laura2004
#541162
conleeuw schreef: weet je wat ik ook wel eens doe, blikje sardientjes erover, Jazz is gek op sardientjes, dan smeer ik fijngeprakte sardientjes over de organen die mevrouw niet wil eten, maar dit werkt niet altijd, bijvoorbeeld, niertjes worden netjes afgesopt en uitgespuugd ;D
Bij Kai hoefde ik dit niet te doen, want idd hij likte het lekkere eraf en het orgaanvlees pakte hij op en spuugde hij uit (ipv dat hij het gewoon in het bakje liet liggen >:() en dan kon ik het lekker van de grond afrapen!
Door Elise
#566101
Ondertussen zijn we een maand verder, en jawel, meneer eet weer orgaanvlees, maar...... alleen als Bas eten geeft ::) Als ik het geef, dan moet hij het niet, rare hond ::) ;D
Door Lizzy
#566104
Elise schreef: Ondertussen zijn we een maand verder, en jawel, meneer eet weer orgaanvlees, maar...... alleen als Bas eten geeft ::) Als ik het geef, dan moet hij het niet, rare hond ::) ;D
Huh? Wat gek joh! Het zit dus ergens tussen z'n oren. Heb je hem ooit iets echt bizar goors te eten gegeven? ;D
Door Elise
#566107
Lizzy schreef: Huh? Wat gek joh! Het zit dus ergens tussen z'n oren. Heb je hem ooit iets echt bizar goors te eten gegeven? ;D
volgens mij niet..hihi

maar eerlijk is eerlijk, hij neemt wel vaker een loopje met me en bij Bas doet ie dat niet :-[
Laatst gewijzigd door Elise op do 08 jun 2006, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#566161
Stoute Spieker!! ;D Sorry Elise, ik vind het komisch. Ik zie dat hoofd al helemaal voor me. ;D. En dan bij Bas: goh, wat heb jij voor lekkers voor me.... ::) 8)

Vanmorgen kreeg Bruin ook orgaankuren. Hij had lamsnier en lamslever en Ger zei dat hij erbij stond te kijken als een kind dat zijn spruitjes niet wil opeten. Ze heeft het kleingesneden en wat uit de hand gevoerd, maar hij stond echt te gruwelen en te kokhalzen...
Mannen... pfff:P ::)
Door Elise
#566162
Judith van Sam schreef: Stoute Spieker!! ;D Sorry Elise, ik vind het komisch. Ik zie dat hoofd al helemaal voor me. ;D. En dan bij Bas: goh, wat heb jij voor lekkers voor me.... ::) 8)

Vanmorgen kreeg Bruin ook orgaankuren. Hij had lamsnier en lamslever en Ger zei dat hij erbij stond te kijken als een kind dat zijn spruitjes niet wil opeten. Ze heeft het kleingesneden en wat uit de hand gevoerd, maar hij stond echt te gruwelen en te kokhalzen...
Mannen... pfff:P ::)
;D Ja het blijft toch een figuur he, die Spijker ::) ;D

Bruin gedroeg zich dus ook als een baby? ;D en wij zijn dan ook nog zo gek om het in kleine stukjes te snijden ook ;D
Door Truus
#566203
Elise schreef: Ondertussen zijn we een maand verder, en jawel, meneer eet weer orgaanvlees, maar...... alleen als Bas eten geeft ::) Als ik het geef, dan moet hij het niet, rare hond ::) ;D
Tsja ::), je zou jalours op Bas worden ;D. Wat heeft hij wat jij niet heeft?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door