Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sella
#551167
Wij kwamen maandagavond de mensen tegen die voor een brokken dsz best een goede zaak hadden bij ons.
Ze zitten nu niet meer in ons dorp maar we spreken elkaar nog weleens af en toe.
Heb je de jonge hond mee? Ja zal hem even pakken.
Joh wat is hij groot geworden! Wat glimt hij mooi! En zijn oren zijn nu ook mooi schoon! Hij is ook niet mee zo mager! Voer je nu toch de eukanuba zoals ik je in september adviseerde? Toch nog wel de junior he?
Nee wij voeren carnibest sinds half april. Huh wat is dat oh een kvv. Ken ik niet is vast rotzooi. Je moet energique nemen dat doet het prima!! Nee hoor die van mij niet. Kan niet ik verkoop er 150 kg per week van en heb nog nooit problemen gehoord. Wat zit er in die carnibest eigenlijk nou pens, gemalen kipkarkas enne meteen een afkeurend gesnuif ahh kip nouu ja tis jullie hond.
Geef hem dan in ieder geval lamsvlees. Daar wordt hij ziek van. Kaaan nieet!! Dan niet hoor ik voer toch geen brok meer.
Tja ik moet wel toegeven dat hij er schitterend uitziet en dat hij ontzettend tierig is.
Dank u dank u.
Nog even snel gezegd een volgende en volgende hond ect wordt wel weer vers gevoerd.( dit zijn echte brokken evangalisten)
En weet je wat nou zo grappig was: Hubbie die nog wat duaal tegenover kvv en barf stond zucht hardgrondig Wat is het ook een brokkenmafia.
En tada wij zijn begonnen met kipbout en gaan langzaam aan verder hi hi.
Dank u meneer en mevrouw brok ;)
#553734
Ik was vandaag bij één van de dsz waar ik af en toe gedragspreekuren houd, en raakte aan de praat met de eigenaar -waarvan ik weet dat hij vroeger in het slagersvak heeft gezeten- over mijn honden.
Hij vroeg door over het vers voeren en BARFen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat het voor hem best een lucratieve optie zou zijn BARF materialen te gaan verkopen. Hij staat achter de filosofie en is volgens mij serieus deze optie aan het overwegen.
Dussss, misschien binnenkort een adresje voor de mensen uit Rhenen en omstreken erbij? ;)
#553738
-Saskia- schreef: Ik was vandaag bij één van de dsz waar ik af en toe gedragspreekuren houd, en raakte aan de praat met de eigenaar -waarvan ik weet dat hij vroeger in het slagersvak heeft gezeten- over mijn honden.
Hij vroeg door over het vers voeren en BARFen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat het voor hem best een lucratieve optie zou zijn BARF materialen te gaan verkopen. Hij staat achter de filosofie en is volgens mij serieus deze optie aan het overwegen.
Dussss, misschien binnenkort een adresje voor de mensen uit Rhenen en omstreken erbij? ;)
Is alleen maar leuk deze positieve reacties :D
Wie weet wat deze dsz straks allemaal voor barfspul verkoopt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door