Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sharpie
#45275
Hallo,
Jullie zullen mij niet meer horen over ayurveda hoor ;)
Ik was gewoon even enthousiast, omdat het voor mij ook nieuw was.
Maar om me nou gelijk belachelijk te maken >:(
Ik sta gewoon open voor nieuwe dingen en als het onzin is, nou ok, dan weet ik dat ook weer. ;)
Altijd interessant om de meningen van andere te horen toch?

P.S. Peet ik vind het erg rot voor je dat je hond zo'n kl*te ziekte heeft en ik hoop dat nu je helemaal overstapt op vers, je hond iets opknapt, goed van je dat je die brokken de vuilnisbak in kiepert.
En maar goed dat je zo eigenwijs bent. :)
Door Peet
#45286
Nog even voor iedereen: Beau heeft geen pijn!!!
Hoewel hij dus wat losser loopt dan normale honden, is dit dus geen botslijtage, hd, of artrose. De zenuwen zitten ook niet klem ofzo (geen hernia), maar geven de signalen wat langzamer en met ruis door aan de hersenen. Denk maar aan een slechte telefoonverbinding.
Daarom die waggelende loop. Maar het is niet pijnlijk....gelukkig!!!

Enne, Sharpie, laat je niet op je kop zitten. Wat voor jou werkt, is toch goed? Nou dan, ieder z'n meug hoor!
Ik heb al een mooi vers menu voor Beau in elkaar gezet voor deze week, dus straks lekker shoppen!!!
Allemaal ontzettend bedankt voor de hulp en de info. Ik houd jullie op de hoogte van wat mijn DA zegt (en Beau gaat smullen, wat ze ook roept over die brokken.... :P ;D)
groetjes,
Peet
Door Paul_Barte
#45291
sharpie schreef: Hallo,
Jullie zullen mij niet meer horen over ayurveda hoor ;)
Ik was gewoon even enthousiast, omdat het voor mij ook nieuw was.
Maar om me nou gelijk belachelijk te maken >:(
Ik sta gewoon open voor nieuwe dingen en als het onzin is, nou ok, dan weet ik dat ook weer. ;)
Altijd interessant om de meningen van andere te horen toch?
Nee hoor Sharpie...mijn opmerking was ABSOLUUT NIET bedoeld om jou belachelijk te maken!!!
Je geeft iets door waar een ander misschien wat aan heeft...niets meer en niets minder...
Echter als mensen gaan beweren dat ze bacterien uit je lichaam kunnen halen met 'niet terugkom garantie' en ik zou er niets van zeggen dan kan ik namelijk niet meer lopen want dan hangt mijn broek op mijn enkels ;)
Indien ik dan lees dat Reversed Sneezing wordt veroorzaakt door beestjes kan ik me helaas niet meer inhouden 8)

Maar nogmaals dat is absoluut niet tegen jou persoonlijk maar tegen die 'genezer' :-* :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door