Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lara
#44762
Wij kregen voor anderhalve week terug al een compliment over onze honden.
Een kennis viel het gelijk op dat Bo-ghy er zo'n stuk beter uit zag. Zijn vacht was al wat voller.

Normaliter is mijn vriend helemaal niet zo enthousiast over voer, maar nu.......
Hij raakt er niet over uitgepraat ;)

Hij vertelt iedereen hoe het komt dat ze er beter uit zien.
Door Truus
#44763
;) Dat is toch fijn he :D
Het malle is..die mannen kijken eerst argwanend ::) van.....wat krijgen we nou weer ;D Maar zien resultaat en zijn helemaal enthousiat he.
Leuk dat het bij jou ook zo goed gaat ;)
Door sharpie
#44764
Leuk is dat he?
Ik wordt er altijd zo enthousiast van.
Zo zie je maar weer, het bewijst zichzelf.
Door Truus
#44766
sharpie schreef: Leuk is dat he?
Ik wordt er altijd zo enthousiast van.
Zo zie je maar weer, het bewijst zichzelf.
Helemaal mee eens en..ZO IS DAT ;D
Door ine
#44794
kvv=kompleet vers vlees!
Moge het voor eens en altijd duidelijk zijn! ;) :P
Door Red_Hunter
#44827
Ja ik krijg ook altijd complimentjes dat hij zo glimt . :)
Dit is voor mij de eerste Setter die ik van pup af aan op versvlees zet.

Alleen zei je dat je hond er ook actiever van werd, nou dan ga ik misschien toch wel weer over op brokken, want ik heb nog nooit zo'n drukke pup gehad pffff :-\
Hij kan geen 5 tellen stilstaan, ik heb mijn handen er aan vol.
Zal dus wel van het vlees komen >:(

Natuurlijk ga ik niet naar de brokken hoor, maar soms...... :'(
;D ;D ;D
Door Truus
#44947
Red_Hunter schreef: Ja ik krijg ook altijd complimentjes dat hij zo glimt . :)
Dit is voor mij de eerste Setter die ik van pup af aan op versvlees zet.

Alleen zei je dat je hond er ook actiever van werd, nou dan ga ik misschien toch wel weer over op brokken, want ik heb nog nooit zo'n drukke pup gehad pffff :-\
Hij kan geen 5 tellen stilstaan, ik heb mijn handen er aan vol.
Zal dus wel van het vlees komen >:(

Natuurlijk ga ik niet naar de brokken hoor, maar soms...... :'(
;D ;D ;D
Leuk dat jij ook van die complimenten krijg ;)
Alleen voor het eerst zo'n drukke pup zeg je ::)
Ik weet niet of het door vers vlees komt dat zou je eens moeten vragen op het forum.
In ieder geval kon ons ouwetje wel een beetje meer energie gebruiken en dat merken wij wel ;)
De brokken hebben hem geen goed gedaan merken wij nu.
Succes met je pup.
Leuk een setter!!!
Door Red_Hunter
#45188
Alleen voor het eerst zo'n drukke pup zeg je ::)

Ja ik weet dat alle pups wel druk zijn maar zooooo erg heb ik het nog niet meegemaakt en hij is voor mij toch de derde setterpup.

Ik weet niet of het door vers vlees komt dat zou je eens moeten vragen op het forum.

Was ook meer een grapje hoor, toen jij zei dat jou hond er meer energie van kreeg ;D ;D

In ieder geval kon ons ouwetje wel een beetje meer energie gebruiken en dat merken wij wel ;)

Leuk dat je dat verschil zo merkt.

Succes met je pup.
Leuk een setter!!!

Bedankt, ja leuk he je ziet ze niet zo vaak meer lopen op straat, maar nu begrijp ik wel waarom ;D ;D ;D
Iedereen die je tegen kwam vroeg ook altijd of ze nerveus waren en dat is nooit het geval geweest, maar nu weet ik niet wat ik zou zeggen >:(
[quote][/quote]
Laatst gewijzigd door Red_Hunter op di 27 jan 2004, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
#45907
Dat mijn honden er goed uitzien komt volgens vele ook omdat ik een salon heb, die worden zeker dagelijks gedaan. (ze moesten eens weten :-[).

Die setter van mij is al 13 en een half en nog steeds zo zot als een deur. (hij kan alleen niet samen met andere reuen :-\ en doordat hij veel gepest is door kleine kinderen gaat dit ook niet echt goed). Maar het is wel een lieve hond.
Door Red_Hunter
#47993
Ik heb vrijdag op de show de moeder van Flynn gezien. Ik had haar natuurlijk al gezien bij de pups maar dat is toch anders.
Ik moest haar even uitkammen voor ze de ring in moest en nu weet ik van wie Flynn het heeft.
Ze stond te springen naast me (zeer herkenbaar voor mij) en toen ik met iemand stond te praten kon ze geen tel stilstaan (weer herkenbaar).
Ik hoorde dat haar vader ook al zo erg was, dus ik zal er wel mee moeten leren leven ben ik bang voor.

Trudie
Door avalon
#48808
Red_Hunter schreef: Ik heb vrijdag op de show de moeder van Flynn gezien. Ik had haar natuurlijk al gezien bij de pups maar dat is toch anders.
Ik moest haar even uitkammen voor ze de ring in moest en nu weet ik van wie Flynn het heeft.
Ze stond te springen naast me (zeer herkenbaar voor mij) en toen ik met iemand stond te praten kon ze geen tel stilstaan (weer herkenbaar).
Ik hoorde dat haar vader ook al zo erg was, dus ik zal er wel mee moeten leren leven ben ik bang voor.

Trudie
Potverdorie misschien hebben wij dan wel naast elkaar gestaan. Ons Avalon moest in de ring naast de sierse etters. We hebben daar nog even gekeken. Dat niet stil kunnen staan heeft ze vast van haar ouders geerft. En het vers vlees houd dat lekker in stand ;D Geweldig toch ;)
Door laura
#50007
Onze hond is (nog) een brokkenhond, toch krijgen wij die reacties ook erg vaak hoor. Wat ziet jullie hond er goed uit.

Hopelijk wordt ze nog mooier nu we willen gaan barfen..... Afwachten nog eventjes dus!

Maar mooi is ze al!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door