Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#519803
Zalmkoppie,lamskoppie,kalfkoppie...wat zijn dat nou voor watjes ???
ECHTE barfers eten 'n echte kop! 8)

Afbeelding
Door 202spots
#519831
herder_lover schreef: DORYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :o :o :o :o :o :o :o

wat heb jij in Godsnaam aan je honden gegeven??? :o :o :o :o :o :-X :-X :-X
Dat was Tor z'n Kerst dinner!!!!! ;D ;D ;D
Door karin2
#519870
Lizzy schreef: Dit topic loopt echt de spui-gaten uit ;D ;D ;D ;D. Wat moeten de nog niet doorgewinterde barfers van ons denken? ;D ;D ;D ;D

ik meende het net te zeggen : dat wij nog aan 3000 leden geraken ::) :-X ;D ;D ;D
Door Lil
#519937
;D ;D ;D

De eerste konijnenkop (en die is veel kleiner en veel minder eng) durfde ik niet vast te pakken. Had de hond geen problemen mee, hij heeft de hele inhoud van het zakje gekregen omdat ik het alleen durfde uit te kiepen.
Nu durf ik het wel vast te pakken, maar gezellig vind ik het nog altijd niet. Als ik meer geld had ging ik weer lekker konijnenbouten halen, ziet er wat lekkerder uit (voor mij dan ;D)
Door tieneke
#519965
202Spots schreef: Zalmkoppie,lamskoppie,kalfkoppie...wat zijn dat nou voor watjes ???
ECHTE barfers eten 'n echte kop! 8)

Afbeelding
Arghhhhhhh!!!!! :o :o
Door Lil
#519978
Iek! :o
Nope, bij konijnenkop en zalmkop blijf ik steken. Enne ik durf niet te vragen wat voor een groot beest dat op de foto is. Ik wil dat in iedergeval niet in mijn achtertuin tegenkomen, brrr.
Door mutsie
#520008
:o
Gelukkig is de foto klein en niet ingezoomd ;D

(pfff....de buren komen zeker niet vaak langs....die denken dat daar ''the bonecollector'' woont)

Karin
Door 202spots
#520168
Lil schreef: Ik wil dat in iedergeval niet in mijn achtertuin tegenkomen, brrr.
't gaat je echt niet bijten hoor! 8)
Gelukkig is de foto klein en niet ingezoomd
Tja,ik wil de beginners niet TEveel laten schrikken,
wanneer 't echte barfers zijn geworden ...DAN zet ik de GROTE foto's wel neer!!! ;D
Maar zo in 't klein toch ook wel te herkennen dacht ik... ;)
(pfff....de buren komen zeker niet vaak langs....die denken dat daar ''the bonecollector'' woont)
Ik heb hele begrijpende buren.. :-*
ik was meer ongerust toen de overblijfsel op een of andere manier in de vuilnisbak moest....ik wilde niet dat de kop per ongeluk tijden's 't storten op straat zou gaan rollen, en dat ik de FBI op me dak zou krijgen,dus heb ik 't wel heel goed ingepakt voordat de bakken werden opgehaald :-\
Door Lil
#520184
202Spots schreef: 't gaat je echt niet bijten hoor!
ik was meer ongerust toen de overblijfsel op een of andere manier in de vuilnisbak moest....ik wilde niet dat de kop per ongeluk tijden's 't storten op straat zou gaan rollen, en dat ik de FBI op me dak zou krijgen,dus heb ik 't wel heel goed ingepakt voordat de bakken werden opgehaald :-\
Blij om te horen dat het niet terugbijt. Ik zou me best wel eraan kunnen wennen. Heb me aan bijna alles gewend. Alleen vind ik koppen voor een hond met twee afgebroken hoektanden een beetje hard. Hij is pas vijf en heeft zijn gebit nog hard nodig. Vandaar dat ik de kans nog niet heb gehad om eraan te wennen.

Enne over die FBI zou ik me juist niet druk maken. In zo'n vaart loopt het niet, maar ik woon dan ook in een boerengat, die zullen de koeien en schapenkoppen eerder uit elkaar houden dan ik. ;)
Laatst gewijzigd door Lil op wo 29 mar 2006, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ike
#520574
Lizzy schreef: Ja, gaat zo wel snel, met dit soort topic-jes ;D ;D ;D ;D. De kettingzagen vliegen je om de oren ;D ;D ;D ;D
mmm....en maar zeggen dat vers vlees honden agressief maakt ;D
Door Ike
#520577
202Spots schreef: Zalmkoppie,lamskoppie,kalfkoppie...wat zijn dat nou voor watjes ???
ECHTE barfers eten 'n echte kop! 8)

Afbeelding
yek :o :ois dit dinosaurus of zo? :o
Door bas rouge
#520587
202Spots schreef: Zalmkoppie,lamskoppie,kalfkoppie...wat zijn dat nou voor watjes ???
ECHTE barfers eten 'n echte kop! 8)

Afbeelding
Tjonge jonge, groei ik langzaam toe aan het idee koppen te voeren, krijg je dit bij het ontbijt op je pc :o.... ik ben weer 10 stappen verder verwijderd van de koppen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door