Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#518955
Ik ben ook erg geintresseeerd in de drollen van Skik.
Ik denk dat ik zijn drollen herken tussen de overwegend brokkendrollen hier in de buurt!
Voor mij waren zijn drollen de voornaamste reden om hem geen brokken meer te geven maar KVV (met steeds meer barfaanvulling!)
Door conleeuw
#518968
Mieke L. schreef: Ik ben ook erg geintresseeerd in de drollen van Skik.
Ik denk dat ik zijn drollen herken tussen de overwegend brokkendrollen hier in de buurt!
Voor mij waren zijn drollen de voornaamste reden om hem geen brokken meer te geven maar KVV (met steeds meer barfaanvulling!)
Zo loop ik vaak als ze even moeten plassen een rondje om de vijver, en dan ontdek ik iedere keer weer typische witte drollen, dus, er moet ergens hier in de buurt iemand zijn die ook vers voert, heb nog niet de producent van de drollen weten op te sporen, maar lijk mij wel leuk eens een praatje met de baasje van de witdrolproducerendehond te maken ;D wat nou "what's in a name?" meer iets van "what's in a turd" ;D
Door tieneke
#518971
conleeuw schreef: Zo loop ik vaak als ze even moeten plassen een rondje om de vijver, en dan ontdek ik iedere keer weer typische witte drollen, dus, er moet ergens hier in de buurt iemand zijn die ook vers voert, heb nog niet de producent van de drollen weten op te sporen, maar lijk mij wel leuk eens een praatje met de baasje van de witdrolproducerendehond te maken ;D wat nou "what's in a name?" meer iets van "what's in a turd" ;D
Spannend,wel meteen vertellen dat hij/zij waarschijnlijk teveel bot voert ;D ;D
Door 202spots
#518972
conleeuw schreef: Zo loop ik vaak als ze even moeten plassen een rondje om de vijver, en dan ontdek ik iedere keer weer typische witte drollen, dus, er moet ergens hier in de buurt iemand zijn die ook vers voert, heb nog niet de producent van de drollen weten op te sporen, maar lijk mij wel leuk eens een praatje met de baasje van de witdrolproducerendehond te maken ;D wat nou "what's in a name?" meer iets van "what's in a turd" ;D

Doe er 'n stickertje op met je telf.nr en vraag of ze je effe beld! ;D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#518974
;D Weer wat bijgeleerd! Turd! (terwijl mijn Engels toch niet zo heel erg slecht is!)
Maar om nog even terug te komen op de drollen van Skik, mijn moeder (ze is 82 maar haar neus is nog erg goed) ruikt dus op het gebied van poep alles. Ik heb drie kindereren maar als er een luier verwisseld moest worden rook ze het als eerste.
Mijn Skik was niet een van de snelste wat betreft het zindelijk worden.
Toen hij nog brokken at rook zij het als eerste, maar toen hij Kvv met barfaanvullingen kreeg had zij er helemaal geen erg in als er eens een verdwaald drolletje in mijn huiskamer terecht was gekomen ;D
Door conleeuw
#519050
tieneke schreef: Spannend,wel meteen vertellen dat hij/zij waarschijnlijk teveel bot voert ;D ;D
ik loop al weken inspectie te houden op vreemde drollen ;D ;D ;D om te kijken of ik kan identificeren wat ie zo al eet ;D whahaha ik ben niet goed wijs ::)
Door conleeuw
#519051
202Spots schreef: Doe er 'n stickertje op met je telf.nr en vraag of ze je effe beld! ;D
mmmmmmm ::) ben ik wel gek genoeg voor :-\ ik wacht nog heel even af ;)
Door tieneke
#519158
conleeuw schreef: ik loop al weken inspectie te houden op vreemde drollen ;D ;D ;D om te kijken of ik kan identificeren wat ie zo al eet ;D whahaha ik ben niet goed wijs ::)
Ik zeg niets ;D ;D
Door Pindy
#524821
wat leuk! en ik dacht dat ik de enige poepeloerder was ;D
bij de mijne ken je ook zo goed zien wat eten.


een poosje geleden besloot van mijn normaal ozo zindelijk chihuahua een poepje in huis te doen. mijn vriend ontdekte het en die snapte niet wat het was. klein, wit en poederig... komt die ermee in ze hand aan lopen wat is dit :-X :-X :-X
euhmmm... schat DAT is nou PixiePoep ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door