Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#516668
*marianne* schreef: als de veren eraf zijn gebrand moet je je dan geen zorgen maken over verhitting???
Ik drukte me denk ik verkeerd uit, want zoals ik het opschreef klonk het misschien alsof ze die hele eend in de fik steken ;D en ze schroeien dus alleen maar de veertjes eraf. Het vel ziet er daardoor ook verschroeid uit, maar van binnen issie echt 100% rauw. ;)
Door BellaRico
#516720
Kan iemand mij vertellen hoeveel je bij die Islamitische slager op de Wolphaertsbocht kwijt bent voor zo'n eend? Kan ik een beetje prijsvergelijking doen ;)
Door Elise
#516723
Misschien kan je voor eend ook eens kijken op de markt. Ik heb Spike een tijdlang eend gevoerd en de markt was het goedkoopst.
Door BellaRico
#516728
Verkopen ze op de markt ook hele eenden? Met organen onzo? Of alleen vlees en nekken? Mag ik vragen wat jij daarvoor betaalde?
Door Audrina
#516734
BellaRico schreef: Kan iemand mij vertellen hoeveel je bij die Islamitische slager op de Wolphaertsbocht kwijt bent voor zo'n eend? Kan ik een beetje prijsvergelijking doen ;)
Ik dacht 3,75 de kilo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door