Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#509899
Vanavond voor het eerst gevoerd en..... een groot succes ;D

O ja, patrijzenkarkas ging er ook in als.... ;)
Door Lizzy
#510105
Mooi zeg! Hee, hoe kom je er aan en hebbie ook voor mij? (vroeg ze hebberig ;D ;D).
Door tieneke
#510306
Lizzy schreef: Mooi zeg! Hee, hoe kom je er aan en hebbie ook voor mij? (vroeg ze hebberig ;D ;D).
Jij bent toch vegetarier? :o :o ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#510372
Haas is hier ook altijd een big hit! Joep eet trouwens alles wel, maar Joris is een beetje een muts. Maar niet met haas dus.

Hoop ook binnenkort weer wat haas te kunnen scoren. (Kwam gisteren 5 hazen tegen tijdens de reguliere wandeling, maar ja...... lijkt me een slechte optie). ;D
Door roefus
#510783
Vraag me inderdaad af, hoe je eraan komt.
Behalve 'konijnenbouten op schaal' heb ik nog niet veel van dattum gevonden.
Haas en patrijs: culinair hoor !!! :D
Door Nelly
#510791
Haas voer ik niet aan de honden, vinden we zelf veels te lekker ;D Een konijntje kunnen ze gerust krijgen.
Door Nelly
#510796
roefus schreef: Vraag me inderdaad af, hoe je eraan komt.
Behalve 'konijnenbouten op schaal' heb ik nog niet veel van dattum gevonden.
Haas en patrijs: culinair hoor !!! :D
Oh, de poelier hier in de omgeving heeft zo'n beetje alles, van tam konijn tot en met wild zwijn en alles wat er tussenin zit. Ook qua gevogelte kun je alle kanten op. Zoek natuurlijk altijd naar aanbiedingen ;) Uiteraard wordt dat straks wat minder in het voorjaar en de zomer. Maar dan geef ik gewoon wat meer kippenekkies en/of hele kippies. Eend kocht ik altijd in Duitsland, maar dat zou wel eens moeilijk kunnen worden met die vogelgriep, vandaag of gisteren de eerste gevallen geconstateerd bij tamme dieren (mesteenden).
Door geer
#510800
Rovanna schreef: Vanavond voor het eerst gevoerd en..... een groot succes ;D

O ja, patrijzenkarkas ging er ook in als.... ;)
Jaaaa, die gaan hier ook als koek!!! Alleen duifkarkas, daar is Ted niet zo dol op (en Sophie lust alles)
Door Remke
#510836
:P Ja haas lusten ze hier ook, maar ze zijn er in de Rijnstraat niet altijd :( Ik wil er nog ff wat inslaan. :D
Door geer
#510848
Remke schreef: :P Ja haas lusten ze hier ook, maar ze zijn er in de Rijnstraat niet altijd :( Ik wil er nog ff wat inslaan. :D
Mja, ze vliegen als warme haasjes over de toonbank ;D

Moet je vantevoren even bellen met Geer, voor al uw haas- en patrijsproblemen ;D (en Ted wil wel weer eens aan de nakerd snuffelen 8))
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#515722
Lizzy schreef: Mooi zeg! Hee, hoe kom je er aan en hebbie ook voor mij? (vroeg ze hebberig ;D ;D).
Staat nu op de website ;D
Door mutsie
#515765
Nou, ik eindelijk 2 konijnen te pakken gekregen(niet in het bos hoor, gewoon via bob).

Ik eigenhandig DE KOP ERAF GEHAKT :o.

Lusten ze het niet >:( >:( Terwijl ze altijd achter die krengen aanzitten.

Maar weer in de vriezer gedaan.

Ik denk dat ik die andere maar ''voer'' aan echtgenoot.

Karin
Door Fido
#515775
Lizzy schreef: Mooi zeg! Hee, hoe kom je er aan en hebbie ook voor mij? (vroeg ze hebberig ;D ;D).
Natuurlijk voor dieren Amsterdam
Any Animal Heiloo

ff bellen of op voorraad, haas, patrijs, duif

En het lijkt me dat de poelier ze ook wel heeft
Door Lizzy
#515793
Fido schreef: Natuurlijk voor dieren Amsterdam
Any Animal Heiloo

ff bellen of op voorraad, haas, patrijs, duif

En het lijkt me dat de poelier ze ook wel heeft
En Rovanna heeft ze ook en die woont 1 straat verderop, dus da's wat handiger ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door