Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chery
#507037
Hoelang duurt het voordat je merkt dat een hond gaat ontgiften? Bij mijn eerste bulletje zag je alleen wat uitvloeiing uit de ogen.
Maar mijn nieuwe bulletje, heeft zoveel slechts gehad aan eten{chips, chocola, koekjes, snoep, daar is ze groot mee geworden!!} dat ik denk dat de ontgifting bij haar wat heftiger zal zijn.
Als de ontgifting begint, hoelang duurt het dan voordat je wat resultaat ziet, zoals in mijn geval haargroei.
Gebruikersavatar
Door chery
#507246
Het enige wat ik nu kan merken is dat ze meer ontlasting heeft. En de vacht die ze nog heeft vind ik meer glimmen.
Verder lijkt ze wat rustiger, niet zo hyper meer, maar ja met zoveel chocola en suiker in je lichaam, wordt je natuurlijk ook drukker.
Gebruikersavatar
Door chery
#510690
Senna heeft nu in de hals vieze korstjes, aan beide kanten, heeft dit ook te maken met ontgifting? Ze heeft er geen last van zoals jeuk. Verder op het lichaam niet. Kan dat op 1 plek?
Verder meer vocht uit de ogen, maar dat had mijn andere bull ook toen hij op vers kwam.
Verder kan ik melden dat ze van 14,5 kilo naar 13 kilo is gegaan. :D
Door Lizzy
#511097
Wat is je vraag? Of de korstjes in de hals van het ontgiften kunnen zijn? Ja, het kan wel. Maar ik vind dat ook niet alles aan het ontgiften toegeschreven moet worden. Heb je misschien een vlooienband of vlooiendruppels op gedaan? Want zoiets kan het dus ook best zijn!
Gebruikersavatar
Door chery
#511291
Nee ze heeft niks van dat alles gehad, maar het is geen slechte praat hoor over dat ontgiften, ze heeft natuurlijk een kale huid en ik dacht, misschien reageert die huid zo, omdat de troep eruit komt.
Gebruikersavatar
Door chery
#522321
Nu na 4 weken versvlees en de laatste 14 dagen compleet barf, wil ik toch even laten weten dat de korsten eerst erger werden, vies en bloederig, niks mee gedaan verder en dat alle korsten nu weg zijn en er hele mooie huid onder zit, waar weer haar komt!!!
Toch een vorm van ontgiften geweest denk ik!!
Door roefus
#522342
beau en senna schreef: Nu na 4 weken versvlees en de laatste 14 dagen compleet barf, wil ik toch even laten weten dat de korsten eerst erger werden, vies en bloederig, niks mee gedaan verder en dat alle korsten nu weg zijn en er hele mooie huid onder zit, waar weer haar komt!!!
Toch een vorm van ontgiften geweest denk ik!!
Wat fijn dat het nu zo goed gaat.
En dat ze nu zo goed reageert.
Het beste bewijs, lijkt me, dat verse voeding 'goed' doet.
Door Lizzy
#522554
beau en senna schreef: Nu na 4 weken versvlees en de laatste 14 dagen compleet barf, wil ik toch even laten weten dat de korsten eerst erger werden, vies en bloederig, niks mee gedaan verder en dat alle korsten nu weg zijn en er hele mooie huid onder zit, waar weer haar komt!!!
Toch een vorm van ontgiften geweest denk ik!!
Hee super! Wat fijn dat het de goede kant op gaat zeg!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door