Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Saskia C.
#483168
Hallo,

Ik ben gisteren mijn voorraad in Ermelo (Carnibest) wezen halen en heb er een stuk of 9 koeien knieen bij gekregen. Nu zijn dat geen beginnersbotten voor mijn twee kooikers. Als iemand in Eindhoven of omgeving geinteresseerd is kan die contact met mij opnemen op mobiel: 06-25401633. Wel graag z.s.m. want ik heb te weinig ruimte om ze in te vriezen en weggooien vind ik zonde.
Laatst gewijzigd door Saskia C. op vr 03 feb 2006, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#483202
Volgens mij zijn koeien-knieën geen goed barfmateriaal, ook niet voor de gevorderde barfer.
Het is immers van de 'dragende' onderdelen van een rund, van de poten dus.
Anders was ik het graag komen ophalen.
Maar ik denk dus dat je het weg moet gooien :(
Door evds
#483407
O,ik laat ze best wel een op koeienknieen kluiven hoor. Zeker als er nog wat vlees en pezen aanzitten. Natuurlijk kan het harde bot niet worden opgegeten maar dat weten mijn honden gelukkig zelf ook wel ;D ;D.

Hoeveel heb je er en kan ik ze komen halen zondag avond a.s. want dan kom ik toch in eindhoven.
Door evds
#483410
Ik zie dat je er 9 hebt :P . Ik neem ze allemaal wel mee als je geen ander belangstellende hebt. Anders graag drie want ik heb drie border collies en de vriesers zijn vrij vol dus ze moeten meteen aan de slag!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door