Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door geer
#40002
Ik zou gewoon met ze bespreken, 't zijn toch je ouders?? Zeg gewoon nog niets over die worst... Die kan je later altijd nog tevoorschijn toveren.
Door aliesalgra
#40003
Dat over die worst heb al verteld, niet dat ie slecht is maar dat dat een optie voor de vakantie is volgens Rodi zelf.
Door geer
#40005
Ja eeeehhh...ik kan niet in de relatie tussen jou en je ouders kijken, noch ken ik je ouders... Ik kan je ook niet letterlijk voorkauwen wat je precies tegen je ouders moet zeggen om ze te overtuigen...
IK zou het in ieder geval gewoon bespreken.

Maarre...wanneer ga je eigenlijk op vakantie??
Door aliesalgra
#40006
in de zomer pas hahahah. Maar ja ik zal het even met ze bespreken
Door geer
#40007
Nou dan! Tijd zat...gewoon even rustig laten gaan, kom je d'r tegen de zomer weer op terug... Dikke kans dat je ouders tegen de zomer ook wel in de gaten hebben dat jullie hond het goed doet op vers!!
Door Lizzy
#40008
*Alies* schreef: Nee dat nog niet omdat ik dan bijna wel zeker weet dat ze dan altijd weer brokken willen gaan voeren
Wat wil je nou Alies? Als jij denkt dat het jou helpt om die worst te geven zodat je na de vakantie weer Rodi VERS mag geven: dan geef je toch gewoon die worst?!
Door zurca
#40010
geer schreef: Nou dan! Tijd zat...gewoon even rustig laten gaan, kom je d'r tegen de zomer weer op terug... Dikke kans dat je ouders tegen de zomer ook wel in de gaten hebben dat jullie hond het goed doet op vers!!
Geer, daar zat ik nou ook net aan te denken!
Tegen de tijd dat jullie met vakantie gaan, zullen je ouders toch ook zien dat de hond zo vooruit is gegaan op het versvlees...Ik las ook ergens dat jullie hond vaak de brokken liet staan, de Rodi zal waarschijnlijk met smaak naar binnen worden gewerkt. Dat zou voor mij toch ook een groot punt zijn, dat je dier met smaak zijn eten opeet...
Laatst gewijzigd door zurca op wo 14 jan 2004, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door aliesalgra
#40094
Lizzy schreef: Wat wil je nou Alies? Als jij denkt dat het jou helpt om die worst te geven zodat je na de vakantie weer Rodi VERS mag geven: dan geef je toch gewoon die worst?!


Waarom doen jullie altijd zo vijandig tegen mij? Ik kan het toch niet helpen dat mijn ouders zou moeilijk doen?
Door aliesalgra
#40096
Nee U ook niet maar anderen wel. :-[
Door geer
#40097
Hahaha, je hoeft geen U te zeggen hoor! Ik ben helemaal niet zoveel ouder ;)

Als je nou de volgende keer gewoon meteen zegt dat je bang bent dat je ouders weer over willen gaan op brokken zodra jij die tijdens de vakantie gaat voeren, dan is dat een stuk duidelijker...
Het komt nu over alsof je wel informatie wilt, maar alleen die informatie die je zelf graag hoort.. Pas op het allerlaatst kom je ermee dat dit door je ouders komt!!
Door aliesalgra
#40098
Ja sorry het spijt me.
Door geer
#40100
Ah joh, geeft toch niet ;) Nog genoeg tijd tot de vakantie! :D
Door tieneke
#40101
*Alies* schreef: Hoe weten jullie dat het zo ongelovelijk slecht is? Hebben jullie een lab waar je alles onderzoekt ofzo?
Het barflab!! ;D ;D :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door