Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe eet jouw hond vanaf januari 2006?

Volledig BARF
54
23%
Volledig kompleet vers vlees
34
14%
Volledig brok
5
2%
BARF en kompleet versvoer
96
41%
BARF en brok
5
2%
Kompleet versvoer en brok
18
8%
BARF, kompleet versvoer en brok
25
11%
Anders
Geen stemmen
0%
Door boerboel abel
#556583
Momenteel volledig KVV - Energique, 't bevalt prima. Nou ja, volledig, zo af en toe kook ik 'ns 'n stel botten van de slager (ik bedoel, door de slager geleverd) die ze na afkoeling in 'n goed kwartuur afgekloven hebben. Met de gerookte (?) botten van de dsz doen ze aanmerkelijk langer - maar dat kost dan weer geld.
Eigenlijk zou ik ook wel 'n echt barf-maal voor ze willen maken, al was 't alleen maar om de besparing, maar waar begin je ?
Albert.
Door 202Spots
#558247
[quote="boerboel abel"]
Eigenlijk zou ik ook wel 'n echt barf-maal voor ze willen maken, al was 't alleen maar om de besparing, maar waar begin je ?
Albert.
[/quote]

Begin met EERST dit lezen!!!!
Gerookte bot is slecht en GEKOOKTE bot is gevaarlijk!!

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=801

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=9326
Laatst gewijzigd door mahuni op za 27 mei 2006, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Juultje
#559472
Mijn hond krijgt in principe alleen Barf. maar pens krijgt hij van Rodi.
En af en toe ook andere varianten daarvan.
Maar dat doe ik alleen als ik geen tijd heb gehad om naar de slager te gaan.
Door Femke
#561580
[quote="Mayka"]
;D ;D ;D Yes, manlief is om dus m.i.v. heden: volledig BARF!!! ;D ;D ;D


[/quote]


grrmpfff >:( >:( >:( kun je mijn manlief niet nog even bewerken?
Die begint na 4 barfdagen te sputteren. En waarom ??? ???
Gebruikersavatar
Door pike
#562054
Pike is het jaar begonnen met dieetbrokken. In februari lam en rijst van Jarco gebrobeerd, ging fout. Terug op dieetbrok. In april kvv met de bedoeling op Farmfood te gaan, ging fout. De kvv ging echter erg goed (rodi pens en hart compleet) dus dat heeft ie nog steeds want ik wil geen dieetbrok of andere brok dan ook. Maar door de kvv kwam het balletje aan het rollen en ik wil nu over op rauw. Binnenkort moet het gaan gebeuren!
Door Laura2004
#566508
[quote="Femke"]
grrmpfff >:( >:( >:( kun je mijn manlief niet nog even bewerken?
Die begint na 4 barfdagen te sputteren. En waarom ??? ???
[/quote]
Gewoon negeren 8)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#572024
Begin dit jaar zat ik nog op een combi van 5 dagen kvv en 2 dagen Barf, maar sinds 4 weken is dat nu volledig BARF!! :D

@ Femke, sommige mannen hebben iets meer tijd nodig ;), mijn vriend was ook erg bang dat onze honden tekorten op zouden lopen als ze helemaal geen carnibest meer zouden krijgen. Maar dat heb ik hem langzamerhand uit zijn hoofd kunnen praten door te laten zien hoe hun BARF menu in elkaar stak en dat ze alle noodzakelijke onderdelen binnen kregen.
Nu vind hij het geweldig! Er is dus nog hoop ;)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#597868
Ik krijg bijna volledig barf... Nou ja zo nu en dan kvv als ik uit logeren ga. En als we echt onderweg zijn hebben we een alternatief Natures Best. Weliswaar niet rauw maar dit verdraag ik wel het is rijst met groenten en kip met pens.
Heel af en toe krijgen Estrrella en ik iets lekkers wat mensen ook eten.. Nee niet uit hun pan hoor maar speciaal voor ons bereid. Dat moet kunnen, want wij eten al honderden jaren resten van het menselijk voedsel. Dus vers en af en toe iets gaars. ;D ;D ;DAfbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door