Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hautesse
#495962
Ik heb Kalligino wel al een keer kippenvleugels en nekken gegeven en ook heeft hij een lamsschouder op en een runderstrot...en dat allemaal zonder moeilijk te doen...nu doet hij voor het eerst moeilijk met eten....ik heb het nu weer uit de vriezer liggen en als het ondooit is ga ik het weer voorschotelen...en @lizzy...volgens mij weet hij ook dat ik hem zielig vindt...maar ik ga proberen vol te houden en hem niks anders te geven dan rund....totdat hij het opheeft!

Lieke ;)
Door Laura2004
#495995
Kai heeft ook heel lang zitten mutsen met zijn eten. Hij lustte geen kip, geen orgaanvlees, geen eend, geen vis, soms lustte hij lamsribben en rundvlees en het heeft echt wel een maand of 4 geduurd, voordat hij alles op at. Hij at echt alles met lange tanden op.
Maar nu eet hij echt alles! ;D Na lang volhouden.
Door Hautesse
#496029
Ik baal dat Hautesse er niet tegen kan...dus ik kan het gewoon niet laten staan..want dan eet zij het op en heb ik weer een paar dagen een zieke hond in huis...

Maar ik blijf het proberen met Kalligino....hij zal het uiteindelijk wel eten!(hoop ik)

Lieke ;)
Door Laura2004
#496211
Hautesse schreef: Ik baal dat Hautesse er niet tegen kan...dus ik kan het gewoon niet laten staan..want dan eet zij het op en heb ik weer een paar dagen een zieke hond in huis...

Maar ik blijf het proberen met Kalligino....hij zal het uiteindelijk wel eten!(hoop ik)

Lieke ;)
Als hij niks anders te eten krijgt wel ;) Kai kreeg echt niks van mij, want ik als hij echt honger had, zou hij zijn barfhapje wel opeten, maar dat deed hij niet, dus zal hij ook wel geen honger hebben en na 1 week of volgens mij zelfs 1 1/2 week (ik heb wel contact opgenomen met de DA om te vragen of het kwaad kon) begon hij eindelijk wat te eten, wel met lange tanden, maar hij at wel wat :D
Door Hautesse
#496307
Hij krijgt wel zijn koekje na het uitlaten samen met Hautesse...maar voor de rest krijgt hij niks....nu moet ik het ook zien vol te houden en hem niet gaan voeren!

Lieke ;)
Door Laura2004
#496312
Hautesse schreef: Hij krijgt wel zijn koekje na het uitlaten samen met Hautesse...maar voor de rest krijgt hij niks....nu moet ik het ook zien vol te houden en hem niet gaan voeren!

Lieke ;)
Je kan het!!! ;) :D
Door Hautesse
#496316
Hij wil het volgens mij alleen zijn bench hebben....hij likt eraan en loopt naar zijn bench en gaat mij een beetje schaapachtig aan staan kijken...moet ik er nu gewoon niet aan toegeven of mag ik het in zijn bench geven???

Lieke ;)
Door Laura2004
#496545
Als jij het niet erg vind om het in zijn bench te geven dan kan je dat toch gewoon doen. Ik zelf zou hem er niet te veel mee laten mieren, maar als hij het in zijn bench lekker op eet dan doe je het toch zo ;)
Ik gaf Kai 3 min ongeveer om te beginnen aan zijn eten en als hij het dan niet opat, dan haalde ik het weg en dan gaf ik het pas de volgende dag weer. ( hij kotste ondertussen gal, maar nog niet eten en hij was broodmager, ik kon zijn ribben tellen) en zo is het me uiteindelijk wel gelukt. Je moet gewoon streng zijn. Hij is niet zielig, want hij krijgt een super maaltijd van zijn baasje en dat moet hij niet, terwijl menig hond er een moord voor zou doen, dus laat je niet gek maken door die zielig hondenoogjes ::);)
Door Hautesse
#497020
Hij heeft uiteindelijk gegeten...nadat ik de bak op de grond had gezet!
iK heb er foto's van ...weet alleen niet hoe ik ze hierop krijg!

Lieke ;)
Door Lizzy
#497029
Hautesse schreef: Hij heeft uiteindelijk gegeten...nadat ik de bak op de grond had gezet!
iK heb er foto's van ...weet alleen niet hoe ik ze hierop krijg!

Lieke ;)
Kijk! Dat gaat helemaal goedkomen dus!! De foto moet je eerst op een website zetten en dan kun je 'm hier neer zetten tussen [ img ] en [ / img ] (maar dan zonder de spaties)
Door Lizzy
#497048
Hautesse schreef: Krijg het niet voor elkaar...waar vindt ik de tekens img????

Lieke ;)
Je moet deze zelf intikken (dat [ img ] enzo) en dan tussen de [ img ] en [ /img ] moet je de url zetten van waar je foto staat.
Door Hautesse
#497064
Ik ben niet zo een goede fotograaf...maar ik heb op de grond gelegen toen hij aan het eten was!

Lieke ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door