Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#469206
Cindy de Wolf schreef: Ik zou heeeeeeeeel graag mee willen maar ik ben bang dat ik niet op zo een korte termijn vrij krijg. Ik werk normaliter tot 13.30. Als je weer gaat dan hoor ik het graag dan kan ik vrij nemen. Vrijdags werk ik tot 12.00 dus dan is er sowieso meer tijd.

Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik maken; wat neem je dan zoal mee?

Groetjes,
Cindy
Ik koop er alleen geitenribben. Voor de rest heb ik andere adresjes ;)
Door Cindy de Wolf
#469214
Als je het wilt delen dan verneem ik graag wat adresjes ;) Ik neem nu bij Corine penslappen, lamshart, vleugels, nekken, karkassen e.d. mee dus onbekend zijn ze er niet mee. Alleen heb het altijd als 'extra'gegeven en wil nu een paar echte barfmaaltijden per week gaan bereiden ??? :P :)

Cindy
Door James
#469481
Je mag bij mij ook wel een keertje komen kijken hoor. Ik woon in de buurt van de begraafplaats Nieuw Eik en Duin... Als het in de buurt is ben je van harte welkom. Dan stuur je maar een pb-tje...
Door James
#469482
bas rouge schreef: Ik woon in Den Haag en heb mijn eerste barfaankopen gedaan samen met een meer ervaren Barfer. Omdat ik niet zo goed wist waar ik het zoeken moest, ik begrijp je onzekerheid wel hoor. Het is echter een kwestie van doen, langzaamaan nieuwe dingen introduceren (ongeveer eens in de tien dagen een nieuwe diersoort, tenminste dat deed ik). Gaandeweg word je gewoon meer zeker van je zaak, krijg je je adresjes, je contacten. Op barfplaats staat veel informatie en je kunt nooit te veel vragen. Canis Naturalis is een prima tip om daar eens te bestellen.

Om op je vraag terug te komen, je mag best eens komen kijken bij mij maar ik weet niet zo goed wat je daarvan verwacht. Ik heb twee vriezers met vlees en drie honden. Als je eens een keer mee wilt om vlees te kopen (ik ga circa 1 keer per maand naar Islam Center, meestal op vrijdagochtend) dan kan dat. Laat maar weten.
Succes!
Niet vergeten een gil te geven als je gaat he ;-) Dan ga ik de maand erop wel weer en mag jij je bestelling doorgeven :-D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door