Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bullekes
#467142
[quote="tieneke"]
En wat zegt de Da daar allemaal van? ::) ::) ;D ;D
[/quote]

beetje verbaasd kwam hij over o dat is mooi maar zijn kop stond zo van dat weet ik ook nie ;D
Door Filou
#467143
Filou had ook enorm veel last van excema, maar sinds ik barf helemaal niets meer!! Ik had toen een mailtje gestuurd naar mijn DA in Belgie... en ik kreeg geen antwoord terug... ::)
Door Jojo
#467175
[quote="Bullekes"]
beetje verbaasd kwam hij over o dat is mooi maar zijn kop stond zo van dat weet ik ook nie ;D
[/quote]
Die ziet natuurlijk zijn inkomsten flink dalen nu jullie barfen ::) ;D
Door tieneke
#467178
[quote="Bullekes"]
beetje verbaasd kwam hij over o dat is mooi maar zijn kop stond zo van dat weet ik ook nie ;D
[/quote]
Als ie het wel zou weten kan hij meteen de toko sluiten ;D ;D
Door tieneke
#467180
[quote="Filou"]
Filou had ook enorm veel last van excema, maar sinds ik barf helemaal niets meer!! Ik had toen een mailtje gestuurd naar mijn DA in Belgie... en ik kreeg geen antwoord terug... ::)
[/quote]
Triest toch?
Door Bullekes
#467182
[quote="Jojo"]
Die ziet natuurlijk zijn inkomsten flink dalen nu jullie barfen ::) ;D
[/quote]

zekers ik gaf daar elke week wel 50 euro uit!!!

Nou heb ik deze week nog wel effe een dure rekening openstaan voor eind van de maand moet ik nog effe 119 euro betalen voor prikjes en oorzalf en probiotica
Door Filou
#467187
[quote="tieneke"]
Triest toch?
[/quote]

Heel triest. Vooral omdat ie zelf zei dat als ik problemen had met Filou , ik altijd een mailtje mocht zenden. Maar de laatste keren antwoord ie gewoon niet meer... :(
Door roefus
#467220
Hee......wat hartstikke fijn dat het zo goed met de Bullekes gaat.
En nou, als je zoveel aan die DA kwijt was, dan kan 'barfen' alleen nog maar goedkoper zijn.
En dan de beestjes ook nog 's lekker in hun vel.
Profiat ermee !!!
Door roefus
#467223
[quote="Bullekes"]
vraagje gebruiken jullie honden de poten bij het eten voor bijvoorbeeld scheuren of vast houden???

[/quote]

roef begrijpt dat ook maar niet, en staat onwijs te 'hannesen' met een groter bot ;D ;D
Door Mevroi Kruim
#467326
Die apen van mij hebben er ook lang over gedaan om te snappen dat het met 2 handjes echt beter gaat ;D maar tegenwoordig gebruiken ze de pootjes en gaan er als dat zo uitkomt ook bij liggen, vooral met botten. Pens aan lappen van een kilo gaat beter staand, erop staan en dan trekken met de bekken ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door