Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#458560
Balou at 3 jaar geleden echt alles. Tot een jaar of 2 geleden ze van vis ging kotsten binnen een half uurtje. Ze hield het echt niet binnen. Gemengd met ander vlees wel. Ze eet het echt niet graag. Ik wacht op mijn vleesmolentje zodat ik het kan malen en goed vermengen met ander vlees. Verwacht dat het dan wel goed gaat. Ook cavia's vind ze niet lekker en kotst er af en toe door. Hier zijn we dan ook mee gestopt. Kuma vreet vooralsnog gelukkig echt alles.
#458563
Helen schreef: O, wild is hier overigens nooit een probleem geweest.
Hier gruwen ze van konijn,er ligt er gelukkig nog maar 1 in delen te wachten op de laatste ronde...ik moet er een echt festijn van maken met groentenmix,eitje en cottage-cheese anders trekken ze hun neus ervoor op.
En ik moet de konijnendelen goed klein knippen want anders :-X
#458565
Helen schreef: Balou at 3 jaar geleden echt alles. Tot een jaar of 2 geleden ze van vis ging kotsten binnen een half uurtje. Ze hield het echt niet binnen. Gemengd met ander vlees wel. Ze eet het echt niet graag. Ik wacht op mijn vleesmolentje zodat ik het kan malen en goed vermengen met ander vlees. Verwacht dat het dan wel goed gaat. Ook cavia's vind ze niet lekker en kotst er af en toe door. Hier zijn we dan ook mee gestopt. Kuma vreet vooralsnog gelukkig echt alles.


Cavia's?????????????????????????????????

Tineke
#458566
Mijn ervaring is eigenlijk, heel gek, dat de dingen die ze eigenlijk niet echt lekker vinden en met tegenzin eten, ook vaak niet goed vallen. Vis is een goed voorbeeld, groente, maar (bij Ted, Sophie eet alles) ook sommige vleessoorten... Dan krijgen we kots of poep. Ook bij de katten merk ik dat. Wanneer ze met tegenzin iets eten omdat er niets anders is, dan hoor ik ze geheid 's nachts kotsen...
#458568
tieneke schreef: En de eend vraten ze ook niet,was nog het ergste want ik had net 100 kilo gekocht.... >:( ;D ;D
Die was bij mij wel opgekomen. Als ik 1x/ week eend zou voeren zouden de boys ik er slechts 3 jaar over doen 8)
#458573
Doedels schreef: Die was bij mij wel opgekomen. Als ik 1x/ week eend zou voeren zouden de boys ik er slechts 3 jaar over doen 8)
Ik had ook nog wat voor klanten gekocht,was toen cb verdeler ;)
Was die eend zo zat dat toen er een paar mensen omkwamen ze deze voor de inkoopprijs meekregen...was ik er mooi vanaf....helaas aten de honden van Sylvia en Laura2000 het ook niet...toen kreeg de eend zijn 3e tehuis in zeer korte tijd ;D ;D
Door roefus
#458583
Wanda schreef: Nee ff zonder dollen is toch een geintje zeker he he he??????????????????????????

Tineke
denk eigenlijk van niet.
oooh.....dat van mij wel.....ik zocht er niet naar op de markt ;D
maar ik ben danook geen 100% barfer......denk ik.
#458589
Wanda schreef: Nee ff zonder dollen is toch een geintje zeker he he he??????????????????????????

Tineke
Nee hoor, geen geintje. Cavia's worden verkocht voor o.a. slangen en andere reptielen. En je voert toch ook zo'n schattig bunny konijntje met 'bright eyes, burning like fire'? Cavia is net zoiets, maar dan met korte pootjes.
PS ik voer ook geen cavia, hoor. Gaat mij ook iets te ver. Slaat nergens op, maar toch.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door