Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#458684
Toen ik zelf nog cavia's had kregen de katten wel de doodgeboren of de jongen die het niet haalde te eten, heerlijk vonden ze die, maar een volwassen cavia die dood ging gaf ik weer niet, die kende ik (krom he)
#458787
tieneke schreef: Hier gruwen ze van konijn,er ligt er gelukkig nog maar 1 in delen te wachten op de laatste ronde...ik moet er een echt festijn van maken met groentenmix,eitje en cottage-cheese anders trekken ze hun neus ervoor op.
En ik moet de konijnendelen goed klein knippen want anders :-X
joh, die gaan eind februari wel op ;D
#458790
sylvia schreef: Toen ik zelf nog cavia's had kregen de katten wel de doodgeboren of de jongen die het niet haalde te eten, heerlijk vonden ze die, maar een volwassen cavia die dood ging gaf ik weer niet, die kende ik (krom he)
ik riep gister nog tegen mijn kippen: als jullie niet snel een eitje leggen dan voer ik je aan de honden.
(lag er vanmorgen toch een eitje in het hok ;D)
Maar ik zou het niet kunnen hoor, mijn eigen kippetjes aan de honden voeren. Dan haal ik ze liever anoniem en ingevroren in de winkel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door