Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#455120
kayleigh mijn teefje van 5 jaar oud, heeft nog NOOIT haar op dr keel,borst, buik en binnenkant achterpoten gehad, dit zie je heel veel bij staffords.
Ook niet in de winter, gewoon nooit.
Je geloofd het bijna niet maar kayleigh is op al die plaatsen ineens behaard, en met van dat heeeeele zachte babydons haar....whahhaha fantastisch!
het vers voeren begint echt zijn vruchten af te werpen, en niet alleen bij mijn reu zoals je ziet..
Nooit gedacht haar nog met haar te zien daar hihi want het is niet een huidprobleem, maar duidelijk KAn het toch groeien daar!
Door Laura2004
#455128
KayleighShanden schreef: kayleigh mijn teefje van 5 jaar oud, heeft nog NOOIT haar op dr keel,borst, buik en binnenkant achterpoten gehad, dit zie je heel veel bij staffords.
Ook niet in de winter, gewoon nooit.
Je geloofd het bijna niet maar kayleigh is op al die plaatsen ineens behaard, en met van dat heeeeele zachte babydons haar....whahhaha fantastisch!
het vers voeren begint echt zijn vruchten af te werpen, en niet alleen bij mijn reu zoals je ziet..
Nooit gedacht haar nog met haar te zien daar hihi want het is niet een huidprobleem, maar duidelijk KAn het toch groeien daar!
Wat fijn zeg voor Kayleigh dat ze wat meer haar op haar lijfje krijgt. Bij Ziggy is dit nog niet het geval (ook een staff) en daar heb ik een jasje :P voor besteld, want ze bevriest echt als ze nu buiten loopt. Ik denk dat Ziggy echt de enige staff is met een jasje. Ik vind het wel grappig en ik ben blij als ze gewoon naar buiten kan zonder te bevriezen.
Door Daisy75
#455148
Laura2004 schreef: Wat fijn zeg voor Kayleigh dat ze wat meer haar op haar lijfje krijgt. Bij Ziggy is dit nog niet het geval (ook een staff) en daar heb ik een jasje :P voor besteld, want ze bevriest echt als ze nu buiten loopt. Ik denk dat Ziggy echt de enige staff is met een jasje. Ik vind het wel grappig en ik ben blij als ze gewoon naar buiten kan zonder te bevriezen.
toevallig vroeg een vriedin die ook een halfkale staff heeft aan mij of ik wist waar ze jasjes voor stafss hebben...ik weet het niet, ze wil wel eentje die borst ook bedekt dius niet zon rugjasje...weet jij het??
Door Daisy75
#455250
AstridStraver schreef: Mooi resultaat hoor, hoe lang krijgt ze nu vers?
euh moet ik even denken, foei ik weet het niet precies...Lizzy weet jij nog wanneer ik begon met vers?
Wat het was dat ik zo radeloos was met shanden .....
Door Lizzy
#455260
KayleighShanden schreef: euh moet ik even denken, foei ik weet het niet precies...Lizzy weet jij nog wanneer ik begon met vers?
Wat het was dat ik zo radeloos was met shanden .....
;D ;D ;D ;D ;D

Ja, ik houd het wel bij voor je hoor ;D ;D ;D ;D

Sinds begin augustus!
Door Daisy75
#455295
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D ;D

Ja, ik houd het wel bij voor je hoor ;D ;D ;D ;D

Sinds begin augustus!
hahah oke dank je wel, dus dat is nu in januari dan alweer zo'n 6 maanden.
Door Borke
#455370
KayleighShanden schreef: hahah oke dank je wel, dus dat is nu in januari dan alweer zo'n 6 maanden.
Dus in 5 maanden tijd een hond die geen jasje nodig heeft, spaar jij weer geld uit ;D
Door jon
#455631
Fantastisch!!!! Ik heb jouw post vanaf het begin meegelezen omdat ik rond dezelfde tijd op BP binnenstapte. Het is leuk te lezen dat het zo goed gaat, Hier zit er nog eentje die het er zo geweldig op doet: op vers en zelf samengesteld. ;)
Door Doedels
#455650
KayleighShanden schreef: toevallig vroeg een vriedin die ook een halfkale staff heeft aan mij of ik wist waar ze jasjes voor stafss hebben...ik weet het niet, ze wil wel eentje die borst ook bedekt dius niet zon rugjasje...weet jij het??
Dog Line jasjes hebben ook een buik gedeelte. Het zijn prima jasjes, maar wel prijzig. Te koop bij luxe dierenwinkels. Een mouw uit een wijde trui voldoet ook goed, maar ik weet niet of dat met een staff ook lukt.
Ik ben zelf ook nogal ervaren geworden met jasjes. Hafan had ook een hele miezerige vacht. Als het regende werd hij tot op de huid nat en koud. Dus bij koud weer en regen loopt hij met een regenjas. Dat levert nogal wat meewarige blikken op. Ik ben 'die trut met dat poedeltje met een jasje aan' 8) De laatse tijd wordt Hafan's vacht ook dikker. Hij begint zelfs klitten te krijgen en daar ben ik trots op (nog wel) ;) Hafan eet sinds februari 05 vers.
Door Daisy75
#455771
AstridStraver schreef: Dus in 5 maanden tijd een hond die geen jasje nodig heeft, spaar jij weer geld uit ;D
Juist ja, de ene geen jasje meer nodig, de ander geen dierenartsvoeren meer....wat wil je nog meer!!
Door Daisy75
#455773
Doedels schreef: Dog Line jasjes hebben ook een buik gedeelte. Het zijn prima jasjes, maar wel prijzig. Te koop bij luxe dierenwinkels. Een mouw uit een wijde trui voldoet ook goed, maar ik weet niet of dat met een staff ook lukt.
Ik ben zelf ook nogal ervaren geworden met jasjes. Hafan had ook een hele miezerige vacht. Als het regende werd hij tot op de huid nat en koud. Dus bij koud weer en regen loopt hij met een regenjas. Dat levert nogal wat meewarige blikken op. Ik ben 'die trut met dat poedeltje met een jasje aan' 8) De laatse tijd wordt Hafan's vacht ook dikker. Hij begint zelfs klitten te krijgen en daar ben ik trots op (nog wel) ;) Hafan eet sinds februari 05 vers.
Ja fij is dat he dat het zo lekker gaat op vers heerlijk.
En over die jasjes bedankt ik zal het aan ze doorgeven maarik kan natuurlijk ook adviseren op vers over te stappen dat krijgt ie vanzelf overal haar hihih...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door