Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Janet
#37773
Ik snappum nou helemaal niet meer ???

B.t.w., Bert, als je jouw vraag er meteen bij had gezet, in plaats van 'alleen maar het stuk', dan had ik ook dat gedeelte gesnapt ;D. Snappie ;).
Door ine
#37807
Waar gaat dit nu helemaal om?
Hoi Bert! Leuk je hier te zien! ;)
Door Bert
#37814
Janet schreef: Ik snappum nou helemaal niet meer ???

B.t.w., Bert, als je jouw vraag er meteen bij had gezet, in plaats van 'alleen maar het stuk', dan had ik ook dat gedeelte gesnapt ;D. Snappie ;).
Ja oke, maar op dat moment had ik nog geen vraag, kwam later pas......Afbeelding
Door Bert
#37815
Ine schreef: Waar gaat dit nu helemaal om?
Hoi Bert! Leuk je hier te zien! ;)
Hoi Ine, beste wensen nog, en ook voor iedereen die dit leest!

Afbeelding
Door zurca
#37816
even helemaal off-topic...Bert wat een schitterende hond heb jij zeg...WAUW..
Laatst gewijzigd door zurca op ma 05 jan 2004, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bert
#37819
zurca schreef: even helemaal off-topic...Bert wat een schitterende hond heb jij zeg...WAUW..
Dank je, moet ook zeggen, hoor het idd vaker!
Bijna 11 mnd is ie nou, en doet het fantastisch!
Door zurca
#37822
Bert schreef:

Dank je, moet ook zeggen, hoor het idd vaker!
Bijna 11 mnd is ie nou, en doet het fantastisch!
Bij mijn ouders thuis hadden wij ook een Duitse Herder, ook met zoveel zwart..Mensen vonden haar wel mooi maar de meeste waren bang voor haar..(doordat het en een herder was en zo'n zwarte kop..)
Ik vind Duitse Herders zowiezo mooie honden maar als ze dan ook nog zo zwart zijn... :D
Door Lizzy
#37849
Hoi Bert, jij ook de allerbeste wensen! Maarehhh, wat is nou jouw vraag?
Groetjes, Lizzy
Door Bert
#37888
Hoi Lizzy, ik heb geen vraag, heb het alleen gepost, omdat ik het een raar stukje vond en vind, en jullie mee wou laten lezen...... daarna kwamen mijn vragen pas, maar die hadden weer nix met het stukje te maken!

Groeten Bert
Door Lizzy
#37895
Bert schreef: Hoi Lizzy, ik heb geen vraag, heb het alleen gepost, omdat ik het een raar stukje vond en vind, en jullie mee wou laten lezen...... daarna kwamen mijn vragen pas, maar die hadden weer nix met het stukje te maken!

Groeten Bert
Owww, OK! Bedankt voor deze uitleg Bert! Ik was namelijk bang dat we iets gemist haddden (en jij dus geen antwoord krijgt op jouw vragen).
Groetjes, Lizzy
Door Jolly
#37995
he Bert, gezelli jij ook hier, kom je nog wel eens bij marieke? Doe haar dan maar de groeten van Jolly en Tjees, dan weet ze genoeg ;D
Door Bert
#38005
Jolly schreef: he Bert, gezelli jij ook hier, kom je nog wel eens bij marieke? Doe haar dan maar de groeten van Jolly en Tjees, dan weet ze genoeg ;D
Hoi Jolly zal het overbrengen!

Groeten Bert en Spike
Afbeelding
Door Eidos
#38271
Hai Bert, Je hebt inderdaad een prachtige hond !!!! Ik ben helemaal dol op Duitse herders en helemaal op die herders die zo'n mooi donker koppie hebben !!! ;) :D :D
Door Bert
#38273
Eidos schreef: Hai Bert, Je hebt inderdaad een prachtige hond !!!! Ik ben helemaal dol op Duitse herders en helemaal op die herders die zo'n mooi donker koppie hebben !!! ;) :D :D
Hoi Eidos, ik dus ook, heb alleen Duitse Herders gehad!

Groeten van Bert enSpike
Afbeelding
Door ~anna~
#38282
Hoi Bert
Leuke hond met een leuke naam maar wat bedoel je met Spike heeft het in zich?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door