Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bas rouge
#446334
... en dat was het. Denk ik leuk bijzondere dingen ingeslagen te hebben, eens anders dan anders, halen ze de neuzen er voor op.

Vanochtend stonden er konijnenbouten op het menu, nou zeg,.... wat een idee. Barousse heeft het gelukkig zonder veel gemier opgegeten en Bolke heeft er een hele tijd aan zitten plukken waarna hij het stukje met een rotvaart weer uitspoog. Uiteindelijk ging het wel naar binnen. Maar meer omdat ie honger had en er een grote kaper op de kust was.
Rein is echt met stomheid geslagen, eerst die gore fazant, dan die idiote stukken ree en dan nu konijn. Hij vraagt zich af of er mensen op BP zijn die gewoon NORMAAL eten serveren :o waar hij kan aanschuiven.
Door jon
#446421
Ja hoor, laat maar langskomen want Lhaki lust ook niets anders dan kippenekken, kalfs, lams geiten en rundvlees. Voor buitensporigheden als eend, haas enzo haalt ie z'n neus ook op. Toch jammer. Ik heb nu toch een kwartel ingeslagen kijken of ie dat wel moet. ;D
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#446577
bas rouge schreef: ... en dat was het. Denk ik leuk bijzondere dingen ingeslagen te hebben, eens anders dan anders, halen ze de neuzen er voor op.

Vanochtend stonden er konijnenbouten op het menu, nou zeg,.... wat een idee. Barousse heeft het gelukkig zonder veel gemier opgegeten en Bolke heeft er een hele tijd aan zitten plukken waarna hij het stukje met een rotvaart weer uitspoog. Uiteindelijk ging het wel naar binnen. Maar meer omdat ie honger had en er een grote kaper op de kust was.
Rein is echt met stomheid geslagen, eerst die gore fazant, dan die idiote stukken ree en dan nu konijn. Hij vraagt zich af of er mensen op BP zijn die gewoon NORMAAL eten serveren :o waar hij kan aanschuiven.


Ach gossie Sieneke :( Rot he als je zo je best doet en ze eten het niet. Dan maar weer terug naar kippennekken, geitenribben en runderstrotten ::)
Door tieneke
#446601
Konijn zijn ze niet echt gek op maar eten ze wel als ik het klein knipt en er groentenmix met biogarde doorheen meng ::)
Fazant moeten ze ook niet,je zou ze echt op hongerrantsoen zetten die smerige verpeste varkens bah! >:(
Door roefus
#446634
Hee.....wat is dit toch gek.
Ook ik voerde vanavond voor de eerste keer 'konijn'.
En nadat het de hele week toch wel 'oefenen' was....met allerhande bouten....
(kippenpoot moest ik vasthouden en meehelpen...geitenribben en lamsribben idem dito).
Maar NU.....Roefus sleepte alles bijna met dicht-geknepen ogen uit zijn bak.....ZOOOO lekker.
Ineens geen last van 'hoe moet dat met zo'n bot?'
Helemaal niet.
Ik hoefde heus niet meer te 'helpen'.

En ik MOEST even zeggen: '6 euro idioot....wat jij daar in je bek stopt'.
Hij gaf er NIKS om.
Sjors (het katje, en sinds 5 dagen 'barfend' (op zijn 'ochtendbrokjes' na) precies hetzelfde.
Hee.....lekkerrrrr......die stukjes vlees en dat 'gemalen' prutje van die botjes......
Heet dat 'konijn'?
Ooooh.......geef dat mórgen danook maar ;D ;D ;D

Groente-prutje......DA'S het probleem.....véééél minderrrr...
Gemengd met rundergehakt en een schep kwark.....oké dan.....(pfffff........als ik het met een 'lepel' voer....dan gaat dat er OOK in).

Smaakverschillen zijn er blijkbaar overal.
Maar 'konijn'was hier dus blijkbaar 'klasse' !!!!!
Door tieneke
#446637
roefus schreef: Hee.....wat is dit toch gek.
Ook ik voerde vanavond voor de eerste keer 'konijn'.
En nadat het de hele week toch wel 'oefenen' was....met allerhande bouten....
(kippenpoot moest ik vasthouden en meehelpen...geitenribben en lamsribben idem dito).
Maar NU.....Roefus sleepte alles bijna met dicht-geknepen ogen uit zijn bak.....ZOOOO lekker.
Ineens geen last van 'hoe moet dat met zo'n bot?'
Helemaal niet.
Ik hoefde heus niet meer te 'helpen'.

En ik MOEST even zeggen: '6 euro idioot....wat jij daar in je bek stopt'.
Hij gaf er NIKS om.
Sjors (het katje, en sinds 5 dagen 'barfend' (op zijn 'ochtendbrokjes' na) precies hetzelfde.
Hee.....lekkerrrrr......die stukjes vlees en dat 'gemalen' prutje van die botjes......
Heet dat 'konijn'?
Ooooh.......geef dat mórgen danook maar ;D ;D ;D

Groente-prutje......DA'S het probleem.....véééél minderrrr...
Gemengd met rundergehakt en een schep kwark.....oké dan.....(pfffff........als ik het met een 'lepel' voer....dan gaat dat er OOK in).

Smaakverschillen zijn er blijkbaar overal.
Maar 'konijn'was hier dus blijkbaar 'klasse' !!!!!

Jij had dan echt mazzel hoor ;) ;D ;D ;D ;D
Door roefus
#446689
tieneke schreef: Jij had dan echt mazzel hoor ;) ;D ;D ;D ;D
Haha.........ja 'mazzel'...........
Wat 'het voeren' betreft...hartstikke mazzel.......
Goh....dat die beestjes het willen ETEN........ ;D ;D ;D
Met de euro's minder........
Maar evengoed..mazzel !!!!!!! ;D ;D
Door tieneke
#446700
roefus schreef: Haha.........ja 'mazzel'...........
Wat 'het voeren' betreft...hartstikke mazzel.......
Goh....dat die beestjes het willen ETEN........ ;D ;D ;D
Met de euro's minder........
Maar evengoed..mazzel !!!!!!! ;D ;D
Wat hebben die lekkertjes van ons het toch slecht he? ;D ;D ;D ;D ;D
En laten we het inderdaad maar niet meer over de euro's hebben wat ze ons iedere maand kosten ;)
Ach ze hebben zoveel leut die verschrikelijke vreetzuchtige nollebakmonsters dat ik er zelf gewoon een hap minder om zou eten als het echt moet ;) ;D
Laatst gewijzigd door tieneke op za 17 dec 2005, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roefus
#446709
tieneke schreef: Wat hebben die lekkertjes van ons het toch slecht he? ;D ;D ;D ;D ;D
En laten we het inderdaad maar niet meer over de euro's hebben wat ze ons iedere maand kosten ;)
Ach ze hebben zoveel leut die verschrikelijke vreetzuchtige nollebakmonsters dat ik er zelf gewoon een hap minder om zou eten als het echt moet ;) ;D
Yes Tieneke......is ook zo.
Het maakt me ook niet ZOveel uit........
Ik aan de 'patat met.......fricandel'
Vanavond dus.
En 'monstertje' aan een kilo konijn..... :( :( :(
Door roefus
#446710
Haha...........en die van jou (als ik het zo beoordeel) vreten waarschijnlijk nog eens het dubbele......
Lach me so zie....ie....ie...ie...ie....kkkkkk .......

Kom maar op met die karpers uit je badkuip ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door