Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#437034
Overigens ziet zijn menu er verder schitterend uit..... Stjonge, je zou denken dat iedere hond hier wel zin in zou hebben, in al deze overheerlijke vleessoorten.... Zo niet Spike.....
Door Elise
#437038
Lizzy schreef: Getverdemme, da's wel heel vervelend dat hij daar ook nog eens mee gaat lopen pielen.... :-\. Maar een half dagje vasten doet vaak wonderen hoor!
De laatste happen at hij zelf op, dus ik hoop dat hij gewoon even moest wennen aan de smaak...
Door Doedels
#437232
Elise schreef: De laatste happen at hij zelf op, dus ik hoop dat hij gewoon even moest wennen aan de smaak...
Ik hoop dat Spike er aan wil wennen. Het is toch zonde als hij al die bijzondere dingen niet zou willen eten.
Door Elise
#437250
Doedels schreef: Ik hoop dat Spike er aan wil wennen. Het is toch zonde als hij al die bijzondere dingen niet zou willen eten.
Morgen staat er kalkoen op het menu, dat lust in ieder geval zeker :)
Door Lizzy
#438446
Elise schreef: Yes! Vandaag was de konijnenbout aan de beurt, en die vond Spike lekker :o :o Hij stond er gewoon van te grommen ;D
KIJK! DAT is mooi! Heerlijk he, als ze er van genieten, van hun eten!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door