Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lette
#417813
Ik heb vandaag lamsribben gegeven aan de honden (ze hebben het al eerder gekregen zonder problemen), maar nu loopt mijn oudste honden constant slikbewegingen te maken en hij wil gras eten (ik weet niet of het van de lamsribben komt hoor).

Wat kan ik hieraan doen of is het beter om bij een dierenarts langs te gaan?

Ik heb wat ontbijtkoek gegeven en die eet hij gewoon op.

Overigens de lamsribben heeft hij rond vijf uur gekregen en dit is begonnen rond negen uur, kan het dan wel van de lamsribben komen?
Door tieneke
#417833
Hoe is het nu met de hond?
Als hij nog dezelfde klachten heeft zou ik zeker de Da bellen.
Het zijn toch geen braakneigingen?
Zoja meteen langsgaan met hond en al.
Door Lette
#417854
Het gaat al iets beter.

Het zijn geen braakneigingen anders was ik zeker gelijk gegaan.

Ik heb hem ontbijtkoek gegeven en dat heeft volgens mij wel geholpen.

Ik kijk het nog heel even aan en anders neem ik hem morgen naar mijn werk mee en laat mijn baas even naar hem kijken
Door Helen
#417859
Heeft hij gekauwd op de ribben? Als je ook maar een beetje denkt dat dit niet het geval is ga dan onmiddellijk naar de DA en vraag om een rontgenfoto. Ongekauwde grote stukken rib in het maag-darmstelsel kunnen grote problemen veroorzaken.
Laat de hond 's nachts ook niet alleen. Kies het zekere voor het onzekere en blijf bij hem voor het geval er wat misgaat.
Door Lette
#417891
Hij had gekauwt op de ribben, want ik blijf er altijd bij als ze botten of andere dingen eten.
Gelukkig na een uur a anderhalf ging het gelukkig weer beter, maar ik ben me rot geschrokken. Ik wilde al bijna stoppen met de barf, maar ik ben weer tot mijn zinnen gekomen en ga gewoon weer door met de barf.
Door Lizzy
#418152
Ik ben benieuwd hoe het nu is... Slikbewegingen en graseten doen mij denken aan misselijkheid. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet door de ribben veroorzaakt te worden...
Door Lette
#418312
Ik merk helemaal niets meer aan hem, het heeft gisteravond ongeveer een uurtje geduurt en toen was het over. Ik heb geen idee meer wat het nou geweest heeft kunnen zijn.
Maar ik schrok me wel dood, ik zag hem al op de operatietafel liggen met een open gesneden keel waar een megabot uit kwam en dan een dierenarts die zegt, ziet u nu wel mevrouwtje geen botten geef aan uw hond ;D
Door tieneke
#418409
Lette schreef: Ik merk helemaal niets meer aan hem, het heeft gisteravond ongeveer een uurtje geduurt en toen was het over. Ik heb geen idee meer wat het nou geweest heeft kunnen zijn.
Maar ik schrok me wel dood, ik zag hem al op de operatietafel liggen met een open gesneden keel waar een megabot uit kwam en dan een dierenarts die zegt, ziet u nu wel mevrouwtje geen botten geef aan uw hond ;D
;D ;D ;D ;D
Door Syllie
#418417
Lette schreef: Ik merk helemaal niets meer aan hem, het heeft gisteravond ongeveer een uurtje geduurt en toen was het over. Ik heb geen idee meer wat het nou geweest heeft kunnen zijn.
Maar ik schrok me wel dood, ik zag hem al op de operatietafel liggen met een open gesneden keel waar een megabot uit kwam en dan een dierenarts die zegt, ziet u nu wel mevrouwtje geen botten geef aan uw hond ;D
Tja, lette dat moet jij toch weten botten zijn echt heel slecht ;) ;D ;D
Maar ben blij dat alles weer goed is met socks, geef hem maar een dikke knuffel namens mij
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door