Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#417473
Nou ja voor de gek houden, maar in ieder geval laten wennen.
Jullie vertelden me dat als ze iets niet erg lekker vinden, je het dan moet mengen met iets heeeel lekkers.
Shanden mijn reutje vond kippenekkies erg vreemd, en had zoiets van eet ze zelf....
Maar vanochtend heb ik ze in zijn bak gedaan, samen met hart en sardientjes.....en ja hoor, ineens waren die rare kippenekkies wel heeeeel lekker hahaha, het werkt dus wel.
Nu hopen dat deze truc ook lukt met die nieren die ze zo smerig vinden, die moet iki zeker met vis doen denk ik, want dat stinkt lekker hihi...
Bedankt voor de tip
Door Debora
#417478
Ja ik was ervan overtuigd dat Sam geen vis lustte en dat ze er zelfs van moest kotsen. Maar ik heb het haar nu een aantal keren aangeboden en sinds kort eet ze dus ook lekker de sardientjes op zonder te kotsen. Was waarschijnlijk gewoon even wennen voor haar.
Door Daisy75
#417482
Ja idd alles moet wennen denk ik, maar sardientjes zijn ze hier vanaf dag 1 al knettergek op hihi, daar eten ze echt alles mee, als ik daarmee meng
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door