Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ink
#2212
Is het mogelijk om ze niet schoongemaakt te krijgen?
Gewoon in vol ornaat geven. Nee, ze stikken niet in de graten.
Ik weet niet hoe het bij jouw hond gaat, maar bij Sam moeten 'nieuwe' smaken met beleid en vooral in kleine stukjes geintroduceerd worden. Ik gaf hem ook ooit een hele, rauwe makreel ... hij ging er mee jongleren maar at hem (of is een makreel vrouwelijk?) niet op. Was trouwens wel leuk om te zien dat hij talent voor zeehond heeft. Kan altijd nog met hem bij het Dolfinarium gaan optreden.
#2213
Da's misschien wel mogelijk maar......... dat laat ik nog wel even zitten ;D, moet nu niet gelijk "overdrijven" he? En volgens mij is alleen de inhoud eruit gehaald en zit de kop e.d. er nog gewoon aan en ik vermoed ook de graatjes. We zullen wel zien. Eind volgende week istie weer in het land en dan merken we het wel.

Heeft ie dit helemaal "zelf" bedacht om voor Bas mee te nemen; SUPER, dat komt helemaal goed (over jaar staat Robert gewoon enthousiast te barfen voor onze gozer ;D ;D ;D ;D )
#2215
Balou vreet ze wel gewoon. Ik heb de eerste keer vis rauwe sardientjes gekocht. Uit blik spreekt mij niet aan. In stukjes gesneden en door het voer gegooid. Ze keek raar maar at ze langzaam op. De volgende stap was hele sardientjes en tegenwoordigd eet ze de ene week op maandag avond en "hele" halve makreel en de week erop een sardientje of 5....Nope geen jongleer carriere voor Balou, gewoon een vreet carriere... ;D

groetjes Helen
Door Ink
#2216
Bedoel ik! Het sardientjesbeleid was hier ook zo. Eerst kleine stukjes, langzaam groter, nu met kop en kont. Alleen ik sufkop dacht dat als hij volledige sardienen eet, dat ook wel met makreel het geval zou zijn. Nou niet dus. Het hele circus weer van voor af aan ... kleine stukjes ... groter stukje ... Pffffff. Gisteren voor het eerst eend gegeven ... zelfde verhaal. Incusief jongleren ....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door