Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Cherry
#413728
Truus schreef: In China eten de topsporters ze ook, het schijnt veel energie op te leveren.
Rauw? :o
Door Thunder
#413866
Doedels schreef: Onlangs hebben wij ook een partijtje testikels gehaald. De boys zijn er gek op. Daarom is hubbie er nog meer gaan halen. Omdat ik er niet bij was durfde de islamitische slager hem toe te vertrouwen dat ze veelvuldig door mannen werden gegeten omdat het potentieverhogend zou zijn ;)
Daarom heb ik ze maar effe in de vriezer gedaan,want Mojo is loops en Twister z'n potentie moet nu echt effe niet verhogen! haha!

Ik ben dus samen met Gerry op jacht geweest gisteren!
Ik dacht niet dat je het zou doen Gerry,maar ja,ze waren er toch hè,en nog warm!! ;D
Door the dude
#414208
Lizzy schreef: Mooi niet! Die van mij blijft met een straal van 5 meter uit de keuken ;D!
Logisch !

Je wil als man echt je vrouw niet een set balletje zien snijden ! :-\

Ik ben nergens vies van en sta altijd in de keuken maar testikels snijden..... Blegh, had ik dit topic maar nooit geopend :P
Door Lizzy
#414213
the dude schreef: Logisch !

Je wil als man echt je vrouw niet een set balletje zien snijden ! :-\

Ik ben nergens vies van en sta altijd in de keuken maar testikels snijden..... Blegh, had ik dit topic maar nooit geopend :P
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Cherry
#414301
the dude schreef:
Ik ben nergens vies van en sta altijd in de keuken maar testikels snijden..... Blegh, had ik dit topic maar nooit geopend :P
Te laat ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door