Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#415788
Sofie schreef: Zouden ze voor mensen ook speciaal voer voor blanken, chinezen, zwartjes,... hebben? ::)
Yup...blanken-aardappels, chinezen-rijst, zwartjes-kokosnoot/banaan....en vraag ook maar aan Lupa...die eet elke dag pasta toch? ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#415859
202Spots schreef: Yup...blanken-aardappels, chinezen-rijst, zwartjes-kokosnoot/banaan....en vraag ook maar aan Lupa...die eet elke dag pasta toch? ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
scherrup Dory ;D ;D ;D ;D ;D
Door Debora
#415915
Ik moet altijd denken aan de uitspraak van cabaretier Theo Maassen:
Ik vind het niet zo erg dát dat het geworden is. Het ergste vind ik nog dat er over na is gedacht en dat dát het dan geworden is :D

Geldt wel voor de royal canin brokjes. Ik heb er een kalender waar al die onzin op staat. Voor al die katten en honden die zijn afgebeeld hebben ze een apart brokje....triest
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#415966
hiram schreef:brokken=rotzooi, dat weet ik maar zou er binnen die brokken nou echt verschil zitten per ras of is het gewoon een slimme verkoop truc.
Wat denk je nou zelf ::)
RC heeft een marketingbudget waar jij en ik een levenlang voor moeten werken :o
Door Yari
#416056
"Ze gaan als warme broodjes over de toonbank", aldus de vertegenwoordiger van RC zèlf enkele maanden geleden...
Had iemand anders verwacht dan?! ;D :-X
Laatst gewijzigd door Yari op do 03 nov 2005, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door