Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#436676
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp ... _your_meat

Dan heb je dit nog niet gezien.
Als je dus vlees uit de bio-industrie voert (of zelf eet), dan is dit wat er met het vlees is gebeurd toen het nog een levend dier was.
Hier draaide mijn maag zich echt van om.
Zodra mijn vriend en ik onze 'promotie' hebben en dus meer gaan verdienen, gaan de honden en wijzelf geheel over op Biologisch vlees.
Laatst gewijzigd door Amstaff 4 ever op za 03 dec 2005, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#438775
Amstaff 4 ever schreef: http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp ... _your_meat

Dan heb je dit nog niet gezien.
Als je dus vlees uit de bio-industrie voert (of zelf eet), dan is dit wat er met het vlees is gebeurd toen het nog een levend dier was.
Hier draaide mijn maag zich echt van om.
Zodra mijn vriend en ik onze 'promotie' hebben en dus meer gaan verdienen, gaan de honden en wijzelf geheel over op Biologisch vlees.
Damn vreselijk!!! Hoe barbaars is de mens!!!! Ik ben blij dat ik vegetarisch ben.... :'(
#439075
dit is een van de reden waar om ik een biologis berijf op wil zetten waar ik vlees dieren wil gaan fokken en slachten op een dier vriendelijk manier zo als varkens die de helen dag leker in een groot stuk boos / wei mogen lopen en voor het grootse deel zelf een voedsel bij elkaar mogen zoeken ( gras, eikels paddenstoelen en dat soort dingen ) en voor de rest zo worden gevoer dat ze bijna de helen dag met zoeken bezich zijn zo als in de natuur ook is.
ook wil ik een slachterij beginnen waar dieren op een goeden en snellen manier gedood worden.
ook wil ik leg kippen gaan houden en er zijn al een paar ontwerpen die kip waardig zijn ;D
ik weet nog niet hoe ik het presies ga doen maar ik moet ook nog mijn oplijding volgen ;D
want ik zit nu nog op het vmbo-t en ik wil daar na een oplijding gaan doen voor bio-dinamis ( dit betekend dat de dieren op zo'n goed mogelijk manier gehouden worden ) dieren houderij.
ik ben er al gaan kijken en ik kon gewoon naar een koe toe lopen die in de wei stond en haar aaien ;Dtewijl de koeien uit de bio-industie al lang wer gerend waren :)
ook wil ik zogren dat er biologies kvv op de markt komt voor de veratries onder ons, die ook nog te betalen is ;D
en als ik een slachtrij heb zou ik allen maar dieren laten slachten die een goed leven hebben gehad en niet ziek of gewond zijn, en dat betekend ook dat ze instaad moeten zijn zelf uit de vee wagen te lopen.
dat is wat ik wil doen dus wens me sterkte ;D
o ja ik wil ook de broken maffieja verslaan ;D
#439076
ik heb al eens eerder een verhal gehoor van een man die bij een slachterij werkten >:(en daar om heb ik gekozen dat ik heel graag een bedrijf wil op gaan zetten die fokt en slacht zo dat ik zeker weet dat de dieren een goed leven hebben gehad en pijnlos zijn geslacht ;D
#439628
Amstaff 4 ever schreef: Zo voelde ik me ook na het zien van het fimpje.
Ik voel me gewoon schuldig dat ik vlees op mijn bord heb en dat daar iedere dag al die dieren zo voor moeten lijden. :'(
tja, ik zou zeggen probeer eens iets te doen, dan ben jij ook voor een grote deel van je schuld gevoel af. Dan hoef het niet zo verrijkend te zijn als vegetarier worden, maar eet een keer per week vegetarisch, dat is al 52 keer minder vlees per jaar, of eet een keer per week biologisch, dan help je mee aan een beter leven voor de beesten ;D en en of meerdere keren per week mag natuurlijk ook ;D Zo verandert men een schuldgevoel in iets positiefs waar de beesten ook nog eens wat aan hebben ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door