Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jon
#406874
Lhaki eet al een paar dagen erg slecht. Ik had gehoopt dat met de barfpakketjes het beter zou gaan. Gisteravond heeft ie, volgens mij wel wat tegen heug en meug in wel z'n bakkie leeg gegeten, maar vanmorgen liet ie weer alles staan. Zelfs een ei kon hem niet bekoren. Is het beter om hem vandaag even niets te geven? ???
Door karin2
#406876
ja ik zou hem een dagje laten vasten .
hij is misschien ff "bijgeeten" ?
Door jon
#406878
Zou kunnen, ik heb ook wel het idee dat ie niet helemaal lekker in z'n vel zit. Hij weigert ook stukje kaas etc. Helemaal niets is lastig want hij krijgt nog steeds 4 keer per dag bachbloesemdruppels, altijd door een hapje eten. Nou ja dan slaan we dat ook maar even over. Of is dat niet slim om te doen? ???
Door geer
#406880
jon schreef: Zou kunnen, ik heb ook wel het idee dat ie niet helemaal lekker in z'n vel zit. Hij weigert ook stukje kaas etc. Helemaal niets is lastig want hij krijgt nog steeds 4 keer per dag bachbloesemdruppels, altijd door een hapje eten. Nou ja dan slaan we dat ook maar even over. Of is dat niet slim om te doen? ???
Ik zou wel doorgaan met de Bach... anders druppel je dat direct in z'n bek!
Door jon
#406899
Ik heb de druppels met wel melk! op een theelepel gedaan en in z'n bek gekieperd. Hij stond wel effe raar te kijken maar het zit er in. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door