Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

vast je hond?

geen vastendag
64
88%
1 vastendag per week
6
8%
2 vastendagen per week
3
4%
Door Jojo
#402845
Eens in de zoveel tijd heeft mijn hond een dag geen trek in eten en dus stelt hij zelf een vastendag in. Maar in princiepe (of uit princiepe ;)) krijgt hij van mij gewoon elke dag 1 maaltijd voorgeschotelt.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#402860
Hier twee maaltijden per dag 's morgens op een vast tijdstip omdat ik moet gaan werken en 's avonds altijd op onregelmatige tijden
Door Borke
#402880
Geen vastendag.
Ik gaf altijd 2 maaltijden op onregelmatige tijden.

Sinds ik op Ameland ben geweest (stapcontact workshop), voer ik de hele dag door en beloon ik voortdurend, dus krijgt Borke helemaal geen maaltijden meer. belonen deed ik noodgedwongen met brokken, maar nu heb ik een drogmachine en doe ik het weer met vers.

Ik wil dit langzaam afbouwen naar de hele dag belonen en dan 's avonds een grote maaltijd op onregelmatige tijden.
Door Mevroi Kruim
#402934
5 maaltijden per week, gemiddeld. Waarvan sommige grote en sommige kleinere. Ik ben aan het toewerken naar zoveel eten als ze in een keer kunnen verstouwen met daarna uiteraard 1 of 2 dagen niks, maar dat doe ik heel langzaam en voorzichtig.
Met name aan Tara merk ik dat ze het beter doet op minder grote maaltijden vergeleken bij elke dag iets. Ze krijgt even veel, tegenwoordig zelfs minder dan vroeger, maar wordt er toch dikker op. En dat is niet omdat ze minder doet ;D Dus is mijn conclusie dat ze beter verteert. En Kátur mutst minder over z'n eten nu hij weet dat er morgen wel eens niks zou kunnen komen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#402937
Geen vastendag.
De een eet 2x per dag; de ander 1x per dag (en 's ochtends een heel klein beetje, denk zo'n 20 gram omdat ik het anders zo zielig vind :-[)
Door Timmy
#402965
Ik heb geen vastendagen. Ik zie er absoluut het nut niet van in. Tim eet één keer per dag, 's avonds.

Gr.
Linda
Door Elvira
#403074
geen vastendag, 2 x per dag eten, niet op een vast tijdstip en de hoeveelheden kunnen wisselen.
Ik zal Zingaro vertellen dat hij boft. ;D
Door 202spots
#403076
Judith van Sam schreef: Twee keer per dag bikken hier: 's morgens en 's avonds.
En geen vastendag!
OOOOOhhhww OOOhhwww.....
ik had nog niet genoeg koffie op en was niet helemaal wakker......laat ik me nou verslikken toen ik "Twee keer per dag BLIKKEN hier"
zag staan :o :o
He...gelukkig had ik 't niet goed gelezen 8)
Door Laura2004
#403092
202Spots schreef: OOOOOhhhww OOOhhwww.....
ik had nog niet genoeg koffie op en was niet helemaal wakker......laat ik me nou verslikken toen ik "Twee keer per dag BLIKKEN hier"
zag staan :o :o
He...gelukkig had ik 't niet goed gelezen 8)
Dat dacht ik ook :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door