Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#400520
Marielle schreef: Ik kan nu natuurlijk niet zien wat het over een jaar doet, dat ik nu meer orgaanvlees geef.
Dus als de algemene opinie is, dat dat niet verstandig is, ben ik niet zo stijfkoppig om het gewoon te blijven geven hoor. ;)
Nou, 20% is nou ook niet zoveel dat het mis zal gaan hoor! Het gemiddelde versvleesvoer bevat nog veel meer orgaanvlees. Dus als het voor jou en jouw hond werkt: dan kun je gerust 20% blijven geven, want het komt allemaal niet zo krap. Ik zou zelf alleen gekozen hebben voor meer voer in het totaal (en ik zie niks in de stelling van Ian B dat een pup meer orgaanvlees nodig zou hebben. Ik ben ook benieuwd waar hij dat op baseert. En ik vind het ook vreemd dat het niet in zijn boeken staat en het blijkbaar weer in een artikel van hem staat. Dat schept wel erg veel verwarring bij de mensen, zoals je kunt zien).
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 10 okt 2005, 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#400521
Je moet je ook niet aangevallen voelen, je dacht gewoon dat je het zo goed deed. Toch?
Door Marielle
#400559
eigenlijk voelde ik me niet aangevallen, maar dacht ik dat jullie dachten dat ik me aangevallen voelde ;) ;D

Kun je het nog volgen ::) ;D
Door Marielle
#403632
hmm dat is jammer.
Kijken of ik een stukje mag kopieren...

Dat kan dus niet ivm copyright.
Maar registreren is een kleine moeite.
Het artikel is erg interessant hoor! ;) ;D
Laatst gewijzigd door Marielle op za 15 okt 2005, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door