Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#397727
The Dude heeft een excel-sheet gemaakt waar je percentages/gewichten in kunt berekenen.
Door Sofie
#397730
Lizzy schreef: The Dude heeft een excel-sheet gemaakt waar je percentages/gewichten in kunt berekenen.
En kan ik die ergens op het internet vinden? :-[
Door Lizzy
#397731
Sofie schreef: En kan ik die ergens op het internet vinden? :-[
Nee, nog niet (Leo gaat kijken of ie 'm op BarfClub kan zetten zodat mensen 'm daar kunnen downloaden). Maar als je me zegt naar welk email adres ik de hulp kan sturen, dan stuur ik 'm je toe!
Door Lizzy
#397749
Sofie schreef: Dat zou fijn zijn voor als ik in de toekomst wil samenstellen.
Mijn adres is [email protected]

ps: sorry dat ik zo off-topic ga...... :-[ :-[ :-[
Ik stuur 'm nu!
Door Doedels
#397821
Audrina, lust donny ook vette vis? Mijn honden gaan daar altijd dunner van poepen.
Door tvs
#397844
en laat mijn hond nou precies dertig kilo wegen, had ik het allemaal niet meer hoeven omrekenen, ik vind het trouwens toch ook leuk om op verschillende site's te kijken , zo ben ik hier ook op terecht gekomen
Door Audrina
#397926
Vannacht is'tie ziek geworden. Niet van het eten hoor, hij was al een paar dagen niet helemaal in orde. En alles kwam er aan allebei de kanten uit. :-\ Vandaag laat ik 'm toch maar ff vasten en de dagen daarna krijgt ie alleen zeer lichtverteerbare kost. Maar zodra het weer beter gaat, beginnen we overnieuw met (een poging tot) zelf samenstellen.
Door Anneke V
#397996
Als de stoelgang te hard is kan je best even stoppen met probiotica, dit neemt namelijk ook vocht op uit de darmen & daardoor wordt de stoelgang harder.
Door Lizzy
#398021
Anneke V schreef: Als de stoelgang te hard is kan je best even stoppen met probiotica, dit neemt namelijk ook vocht op uit de darmen & daardoor wordt de stoelgang harder.
Mag ik vragen waar je dat van hebt? Probiotica bevat namelijk geen vochtopnemers en wordt ook voorgeschreven juist bij constipatie!
Door Audrina
#398062
Ik heb er niks van gemerkt dat zijn ontlasting harder geworden is door de probiotica. Voordat ie het kreeg had ie ook al knoertharde & grote drollen.
Laatst gewijzigd door Audrina op do 06 okt 2005, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door