Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tineke *
#396645
Hai ik heb een vraag over pens.Tot nu toe kregen ze runderpens maar dat vind ik een beetje te fijngesneden.Nu kan ik wel hele schapenpens krijgen,Is dat veel vetter als rund?


gr.Tineke
Gebruikersavatar
Door Pauline
#396652
Ik geef zowel schapen- als runderpens en ik zie alleen verschil in het formaat.
Door Lizzy
#396663
Wanda schreef: Hai ik heb een vraag over pens.Tot nu toe kregen ze runderpens maar dat vind ik een beetje te fijngesneden.Nu kan ik wel hele schapenpens krijgen,Is dat veel vetter als rund?


gr.Tineke
Nee hoor, dat is niet vetter. Schapenpensjes zijn vrij klein, ook dunner van structuur en vaak veel lichter van kleur.
Door tieneke
#396806
Pauline schreef: Ik geef zowel schapen- als runderpens en ik zie alleen verschil in het formaat.
Ik ook,en ze vinden het net zo lekker.
Door Lil
#396937
ik geef ook vaak schapenpens, omdat het voor Boris precies een maaltijd is en dan hoef ik niet in de smurrie te gaan zitten knipppen en snijden, daarbij stinkt het minder. Runderpens geef ik meestal kant en klaar vanuit de supermarkt. Oftewel geen stinkerij meer voor mij, want na de verhuizing moet ik het eten ontdooien in de bijkeuken, vroeger had ik daarvoor een schuurtje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door