Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#395258
KayleighShanden schreef: Afbeelding


Nou ziet er verrukkelijk uit zo'n runderstrot.... :-X
heb deze foto gevonden op internet haha
Ik heb precies dezelfde in de vriezer,haal alleen het meeste luchtpijp eraf en geef dit als snackie in de ochtend,dan krijgen ze altijd iets lekkers als ik net uit bed ben :P
Door tieneke
#395260
Unique schreef: Er kan WEL een klein botje inzitten,hoor.Ik krijg straks 10 kilo thuis gebracht.Ik snij het botje eruit en vries ze in.
Ja ik heb in de laatste paar strotten ook maar dat botje weggeknipt met de snoerschaar,was best hard :-\
Door Doedels
#395301
De kalfsstrotten die ik nu in huis heb zijn hele dikke hompen vlees met kraakbeen. Veeeeel vleziger dan die op de foto's van Sylvi@. Mijn honden en ik zijn er helemaal enthousiast over.
Door Debora
#395362
Doedels schreef: De kalfsstrotten die ik nu in huis heb zijn hele dikke hompen vlees met kraakbeen. Veeeeel vleziger dan die op de foto's van Sylvi@. Mijn honden en ik zijn er helemaal enthousiast over.
Juist ja...homp vlees met kraakbeen....dat heb ik dus ook..
Door Daisy75
#395473
Nou als ik het zo hoor denk ik dat de hondjes heel blij zijn zondag als ik thuis kom hihihi....dan kom ik thuis met zo'n 100 kg CB, 16 kilo runderstrotten, 14 kilo nieren en 5 kilo lamsnekken.......smulleuhhhhhh :P ;D
Door bas rouge
#396010
Ik vind de strotten ideaal om aan Barousse te geven, zij heeft er echt werk aan en kan de strot ook niet zo door slikken, dat probeert ze nml. met alles.
Maar niet alle honden lusten ze, ook Bolke, mijn kleinste hond, is er niet echt gek op.

Je staffjes zullen er hun lol wel mee op kunnen denk ik hoor, ze moeten echt aan het werk.
Laatst gewijzigd door bas rouge op zo 02 okt 2005, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bas rouge
#396011
KayleighShanden schreef: Nou als ik het zo hoor denk ik dat de hondjes heel blij zijn zondag als ik thuis kom hihihi....dan kom ik thuis met zo'n 100 kg CB, 16 kilo runderstrotten, 14 kilo nieren en 5 kilo lamsnekken.......smulleuhhhhhh :P ;D
De strotten, nieren en nekken komen allemaal bij Bakker vandaan? Is wel een aardig adres volgens mij, ook w.b. zijn prijzen.
Door Daisy75
#396320
bas rouge schreef: De strotten, nieren en nekken komen allemaal bij Bakker vandaan? Is wel een aardig adres volgens mij, ook w.b. zijn prijzen.
Ja dat verkoopt hij allemaal...alleen vandaag zijn we er niet meer heen geweest, ik ga volgend weekend, dan had ie wat meer voor me.... ;)
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#396346
Afbeelding
Dit is het bewuste botje.Het zit vaak aan hele grote strotten.Ik had er 1 kleintje bij en daar zat het niet aan.
Door Tineke *
#396355
Ik vind barfen echt heel goed hoor.Maar als ik die botten zie heb ik het niet meer.
Ik ben zo bang dat ze ze heel naar binnen schrokken.
Is dat beginnersangst???

Tineke
Door Marielle
#396463
Ik heb het eerste kippenkarkas ook heel stevig vastgehouden hoor Tineke ;)
Maar ik merk nu gewoon dat het heel goed gaat.
Een keer kwam er wat terug, maar toen liet Noel de harde stukken gewoon liggen en at de rest wel op.

Medemblik ligt hier vlakbij. :)

Waar woon jij zelf?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door