Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bowie
#382975
Ike schreef: , ja lijkt me geweldig, heb helemaal beeld ;D ;D
heb zelf jaaaaaaren geleden eens de politie gebeld omdat er volgens mij heel lang een alarm afging bij onze toenmalige buren, bleek uiteindelijk hun wekker te zijn die afliep (en waar hun dus niet wakker van werden) ;D, nou ja, toen was dus iedereen wakker ;D
wat een giller ;D ;D
Door *wendy*
#382979
Ben blij met dit topic want ook ik kan aan pens komen ;D

Alleen zeiden de slagers tegen mij rond de 8 kg en hier lees ik 15 kg. Is het dubbele??

Trouwens boekmaag kan ik dus ook gewoon om vragen?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#382986
pippy schreef: Ben blij met dit topic want ook ik kan aan pens komen ;D

Alleen zeiden de slagers tegen mij rond de 8 kg en hier lees ik 15 kg. Is het dubbele??

Trouwens boekmaag kan ik dus ook gewoon om vragen?
Rond de 8 kilo is van een kalf en rond de 15 van een volwassen rund.
Door jolly64
#383086
Succes met hakken en snijden en kijk wel of het niet van een mens is die is vermoord ;)
Word je strakkies opgepakt voor een lijk in stukken hakken en invriezen
Weet niet of het voor de hond wat uitmaakt :-X
hahahahaha grapje natuurlijk ;D
Door EstherVanPuck
#383317
Vanavond is dan eindelijk de vuile pens gebracht. Ik heb er zo'n 1 euro de kilo voor betaald..... is dat duur?

Ze wilde niet die hele lap mee en hij had ook nog schapenmaag ofzo, dus hebben ze alles al in stukken gesneden en in zakken gedaan! Dus ik hoefde niet meer te hakken en kon zo mijn eigen porties maken!!!!! ;D

Daar zit dus vuile pens in (ECHT vuil :-X hahaha), boekmaag, schapenpens en lam. Kortom, een mooie mix. Puck en Storm hebben er kwijlend naast gestaan :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door