Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door MarijeJoanne
#383141
Lizzy schreef: Met dank aan Angelique:

Afbeelding
En dat zijn dus kimmels?
Nog nooit eerder van gehoord :-[ .
Wat is dat precies, kimmels?

Dat heb ik dus laatst de honden gegeven ;D , nouja, Gizmo keek er naar en toen Max zijn deel op had, is hij er ook met het deel van Gizmo vandoor gegaan 8) .
Door Doedels
#385532
MarijeJoanne schreef: Niemand die weet wat die kimmels nu precies inhouden???
Zijn het niet gewoon bindweefselplaten?
Door Truus
#385535
Ik zie het gewoon als vetranden. Altijd gedacht dat dit het was :-\
Door Mevroi Kruim
#385602
Zei ik toch, achterste van de tong. Zo ziet de aanhechting van de tong eruit, het achterste deel dat aan de schedel vastzit. Die rare uitsteeksels zijn de papillen.
Door Doedels
#385618
Hè Truus, heb ik vlekken voor m'n ogen of heb jij Dalmatische Russels in je onderschrift staan?
Door Truus
#385621
Doedels schreef: Hè Truus, heb ik vlekken voor m'n ogen of heb jij Dalmatische Russels in je onderschrift staan?
Er is niks mis met je ogen hoor ;D
Door Doedels
#385623
Truus schreef: Er is niks mis met je ogen hoor ;D
Is er een demonstratie gaande? Ik zie ineens overal vlekken :o
Gebruikersavatar
Door sylvia
#385680
Doedels schreef: Is er een demonstratie gaande? Ik zie ineens overal vlekken :o
Ja ze willen er ineens allemaal bij horen sinds ook ik tot de spikkelorde ben toegetreden, ze verwachten dat je binnenkort alleen nog maar op Bp mag als je een spikkel hebt . Wat natuurlijk een grote mogelijkheid is, vandaar dat ik ook een spikkel heb 8) ;D ;D ;D ;D ;D


even on topic:

Kimmels zijn een soort van papillen, qua voeding geen enkele waarde, maar je hoeft ze er niet af te halen.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#385845
Nou, gisteren hebben ze het voor 't eerst gegeten. Overigens vond ik het prachtig vlees, leek een beetje op een riplap. Mooi stevig, niet glibberig en geen kimmel in de buurt...
Maar goed, Sam vond het meteen het einde en snapte wat de bedoeling was dus die begon meteen te knagen. Kalfsribje erachteraan, could not be better!
Bruin daarentegen moet altijd een beetje wennen aan nieuwe dingen. Ach, 't is ook nog maar een kleuter en die doen nu eenmaal moeilijk over eten ;D. Hij keek een beetje hulpeloos naar de lap vlees, likte de groentemix eraf, gooide het vlees op de grond en likte het restant groente uit zijn bak. Einde oefening. Dus: vlees vasthouden. Nèèèèè, hoef niet!!! Dan maar het vlees in stukken gesneden en toen deed 'ie het wel.
Knappe kerel ::) ::).

Volgende keer doen we weer een poging met de grote lap.

Groeten, Judith

PS Leuk ras, die Jack Matiërs...
Laatst gewijzigd door - Judith - op wo 14 sep 2005, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door