Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anneke V
#377951
Elvira schreef: Misschien iets voor een "hier waak ik" bord, deze hond wordt rauw(e) vlees/vis gevoerd, pas op !!!
Dan komt er zeker niemand binnen...goed bedacht!!!

" Hier woont een hond gevoed met rauw vlees/vis..Opgelet: Hij lust je rauw!!!!"
;D ;D ;D
Door bas rouge
#378043
Evelyn schreef: :o

Wat zeg je daar dan op? Dat dat mens zelf niet hoort wat ze zegt!
Ik hield een inhoudelijk correct praatje waarvan ik al gauw zag dat de beste vrouw er de ballen van geloofde. Ik ben gestopt en heb verder vriendelijk geglimlacht en afgerekend.
Ze heeft op de eerste de beste familieverjaardag in elk geval een goeie grap......
Door Lil
#378044
Anneke V schreef: Dan komt er zeker niemand binnen...goed bedacht!!!

" Hier woont een hond gevoed met rauw vlees/vis..Opgelet: Hij lust je rauw!!!!"
;D ;D ;D
Waar kan ik dat bord bestellen, vind het echt een giller, dat ga ik dus echt achter het raam plakken!!! (Helaas vinden ze Boris hier allemaal erg lief, dus dat bord zal wel niet helpen).
Misschien pas op voor de hond, hij wordt met vers vlees gevoed, hij likt u dood! ;D ;D
Door Sam22
#378433
Och wat worden ze agressief...dan heb ik dubbelop.....
Een agressieve Stafford die ook nog BARF/KVV krijgt......

Ze valt ook andere honden aan... (lees: gaat op de rug liggen voor het kleinste hondje en pist dan van zich af.....)
Door Anneke V
#378441
Lil schreef: Waar kan ik dat bord bestellen, vind het echt een giller, dat ga ik dus echt achter het raam plakken!!! (Helaas vinden ze Boris hier allemaal erg lief, dus dat bord zal wel niet helpen).
Misschien pas op voor de hond, hij wordt met vers vlees gevoed, hij likt u dood! ;D ;D
Ja, maar dieven zullen er niet binnenkomen!!! ;D

Heb overlaatst nog een verhaal gehoord van honden die een inbreker doodgebeten hebben & nu moeten afgemaakt worden vd rechter....
Door Lil
#378526
[quote author=Anneke V

Heb overlaatst nog een verhaal gehoord van honden die een inbreker doodgebeten hebben & nu moeten afgemaakt worden vd rechter....
[quote][/quote]

Ja, dat klopt. Ik moet ook een waarschuwingsbordje officieel hebben, want ik weet dus even bloedserieus niet wat boris doet, het kan best zijn dat hij toch bijt (dan zou ik hem super braaf vinden, maar goed). Als je weet dat een hond bijt moet je hem zo wegzetten dat hij de inbrekers niet kan lastigvallen (in een ren of bench), is toch van de zotte hier in dit land of niet soms....
Door Lil
#378528
He, daar is iets fout gegaan met het citeren :-\

Als een hond een mens doodbijt (wat ik betwijfel maar goed), dan wordt hij altijd afgemaakt, ongeacht de situatie. Als hij bijt, dan is het een ander verhaal.
Door Joan
#378798
Evelyn schreef: :o

Wat zeg je daar dan op? Dat dat mens zelf niet hoort wat ze zegt!
Dus de hedendaagse agressieve vandalisten zijn eigenlijk doodgewone vredelievende mensen die net op de markt een lekker harinkje gegeten hebben ....... :o
Door Daisy75
#378895
Lil schreef: En dan heb je het alleen nog maar over de honden, mijn katten grommen naar elkaar als de een te dicht bij de voerbak van de andere komt (vroeger zij de een tegen de ander eet jij het maar op, ik lust die stomme brokken van de da niet). Mamma help, gevaarlijke dieren ;D ;D ;D
hahaha zie je wel dat het agressie opwekt!! ;D
Door Daisy75
#378898
Joan schreef: Dus de hedendaagse agressieve vandalisten zijn eigenlijk doodgewone vredelievende mensen die net op de markt een lekker harinkje gegeten hebben ....... :o
Shit ja dat we daar nooit eerder bij stil hebben gestaan zeg...dom dom dom :D ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door