Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Exect
#1677863
Paul_Barte schreef: Nee..is geen grap hoor Sander. Er wordt aan gewerkt door Lizzy.

Krijg de indruk dat er meer mensen zijn die niet weten hoe je dat vertalen aan moet pakken ;D
Bijv door een vertaal bureau hahah
Door Lizzy
#1677923
Claudia N schreef: Ben toch benieuwd wat nu de status is van je boek Lizzy, al een eindstreep in zicht? :P
Afgelopen vrijdag was mijn laatste werk-dag. Ik ga dus aankomende week met frisse moed weer met correctiewerk verder :biggrin2:
Door Exect
#1678040
Lizzy schreef: Afgelopen vrijdag was mijn laatste werk-dag. Ik ga dus aankomende week met frisse moed weer met correctiewerk verder :biggrin2:
Hoe kan ik aan jou boek komen in Thailand ....... GRT Henk
Door mysmoothcollies
#1678073
Hallo allemaal, ik lees met belangstelling mee, maar ehm kunnen eventuele belangstellenden voor het boek van Lizzy, niet gewoon voor inschrijven en een aanbetaling doen voor het boek? Als je een inschatting kunt maken van de uiteindelijke winkelprijs, dan is het vast wel mogelijk om bijvoorbeeld alvast 20 euro ofzo, ik noem maar wat aan te betalen in de wetenschap dat het boek uiteindelijk binnen zoveel weken/maanden te verkrijgen is.....Neem aan dat er genoeg belangstelling is onder de forumleden hier op BP. ::) ;) Of heb ik het mis?
Door 202Spots
#1678129
Hoe kan ik aan jou boek komen in Thailand ....... GRT Henk
Lucht post is 't makkelijkste ;)
Hallo allemaal, ik lees met belangstelling mee, maar ehm kunnen eventuele belangstellenden voor het boek van Lizzy, niet gewoon voor inschrijven en een aanbetaling doen voor het boek? Als je een inschatting kunt maken van de uiteindelijke winkelprijs, dan is het vast wel mogelijk om bijvoorbeeld alvast 20 euro ofzo, ik noem maar wat aan te betalen in de wetenschap dat het boek uiteindelijk binnen zoveel weken/maanden te verkrijgen is.....Neem aan dat er genoeg belangstelling is onder de forumleden hier op BP. ::) ;) Of heb ik het mis?
Uhh..Lizzy wil nie onder druk staan denk ik.. ;)
ik wacht wel af..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door