Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#371788
Podenji schreef: nou die van mij eten ook geen rauwe vis, eerst gaat de ene er in rollen en de ander begraaft ze in de bank, vervolgens moeten ze er mee in de keuken blijven en zit de hele keuken eronder maar eten ho maar :o
Het wil soms weleens helpen om de eerste keer de vis in kleine stukjes te knippen en door ander vlees heen te mengen. Maar misschien heb je dat al eens geprobeerd?
Door Anneke V
#372111
bowie schreef: De vis capsules zijn onderweg bij de hema vandaan als het goed is ben benieuwd :)

Als pup wilden hij al geen vis alleen zoute haring met ui niet dat hij het veel kreeg heel af en toe een stukje van mij .
Maar ineens was het over :-\
Pluto eet alleen zalm....de rest laat hij radicaal liggen, zelfs al is het gemengd met zijn lievelingskost....dan laat hij gewoon alles liggen!!!
Heel af en toe lust hij ook wel eens een blikje sardienen.
Door Anneke V
#372112
Ike schreef: Ike lust ook geen rauwe vis, wat wij wel in de vakantie ontdekte toen wij een lekkere simpele zalmsalade voor tussen de middag klaarmaakte :P :P, er een stukje viel en Ike dat binnen een no time ophad en ons aankeek zo van en waar is de rest?? sindsdien krijgt hij dus als het zo uit komt een stukje zalm uit blijk :P
Net zoals onze Pluto...eet ook enkel zalm!!!! ;)
Door Flatcoat4ever!
#372199
Flash eet ook geen vis of liever at geen vis. ;D

Na heel wat geëxperimenteer haal ik nu eens in de zoveel tijd verse sardientjes of visafval op de markt, die ik daarna in mijn gehaktmolentje tot heel fijne 'pulp' maal.
Dan eerst een paar weken in kleine porties in de vriezer.
Daarna verstoppen tussen een versvleesmaaltijd die ik daarvoor ook maal zodat hij een soort gehakt krijgt, het verse vlees schijnt de smaak van de vis die bevroren is geweest te overstemmen, want als ik het direct door het vlees meng....nada, haalt ie echt zijn neus op, dat blieft ie niet. ::)
Heeft wat tijd gekost maar ppff hij eet nu vis ;) ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door