Vriezer bevat te veel kip

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Paulus5
3-sterren

Berichtdoor Paulus5 » Vr 12 Apr 2019, 07:23

Ik wil eerst qua barfdingen vriezer legen voor ik nieuwe dingen ontvang. Maar er zitten nu nog redelijk veel kiponderdelen in, nekken, karkas, kippevleugels. Kan ik dit 3 tot 4 keer per week voeren gedurende twee, drie weken? Zouden jullie dit doen? En best na elkaar of verspreid ‘dag kip, dag ander dier’

Hierna bestel ik even geen kip meer behalve orgaan en ik voer anders ook wel paard, ree, fazant, eend, gans, kip, kalkoen, rund en konijn.
Kaela
5-sterren

Re: Vriezer bevat te veel kip

Berichtdoor Kaela » Vr 12 Apr 2019, 08:23

Ja hoor, dat kan prima. Over zo'n korte tijd kan dat geen kwaad en je gaat daarna weer genoeg andere dingen voeren.
Paulus5
3-sterren

Berichtdoor Paulus5 » Vr 12 Apr 2019, 08:37

Oké bedankt! Ik was dit van plan maar toch even raad vragen :)
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Za 13 Apr 2019, 07:58

Julie5 schreef:Ik wil eerst qua barfdingen vriezer legen voor ik nieuwe dingen ontvang. Maar er zitten nu nog redelijk veel kiponderdelen in, nekken, karkas, kippevleugels. Kan ik dit 3 tot 4 keer per week voeren gedurende twee, drie weken? Zouden jullie dit doen? En best na elkaar of verspreid ‘dag kip, dag ander dier’

Hierna bestel ik even geen kip meer behalve orgaan en ik voer anders ook wel paard, ree, fazant, eend, gans, kip, kalkoen, rund en konijn.

Ja hoor, kan prima. Ik denk dat het weinig uit maakt of je kip + ander dier of kip en dag erna een ander dier geeft. Als je naar de meeste KVV's kijkt dan zit daar gemalen kippenbot in. Krijgen honden 365 dagen per week kip.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”