Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#3364199
eelke schreef:Haha, Cindy met haar gadgets :biggrin2:

Laat je weten of ze handig zijn?
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: ;D :P



Ja tuurlijk. Dit met het oog dat ik ook een vacumeermachine wil kopen MAAAAAR dan mag de bovenkant van het zakjes dus niet besmeurd zijn met vet/vocht.....
Heb deze op het oog https://www.maximakitchenequipment.com/ ... c-300.html

Maar eerst wil ik deze hebben. Na 13 jaar moet ik bekennen dat ik echt NIET meer zonder lintzaag kan en wordt het tijd om te investeren in 1 die beter/veiliger/hoger/makkelijker schoon te maken is, een echte slagerslintzaag dus; https://www.expondo.nl/royal-catering-l ... 50-mm-1742
Door Cindy de Wolf
#3364203
eelke schreef:Whaha, laat ik nou net een vacumeermachine gekocht hebben :biggrin2: (oke, eigenlijk voor wat anders, maar goed).
Zo'n een? Dus met een bak? Die handmatige dingen zijn echt drama, vind ik dan :biggrin2: dan ben ik wel heul benieuwd naar jouw ervaringen ermee. Heb ze net gemaild met de vraag hoe lang het proces duurt want ik zie mezelf niet elke keer 1minuut wachten ofzo....
Door Cindy de Wolf
#3364213
eelke schreef:Ohhh nee, een van de lidl :P geen idee hoe ie het doet eigenlijk, hij lag daar en ik dacht, die moet ik hebben!
:biggrin2: :biggrin2: kan me voorstellen, die heb ik al getest maar vond dat voor barf/gemalen vleesbot/home made kvv echt niet werken :cool:
Gebruikersavatar
Door pike
#3364218
What's in a name

"Non Slip Adjustable Hands Free Baggy Rack Clip Ziplock Storage Bag Holder"

;D ;D Eerste gedachte: Wat stelt dit voor? Oh ik begrijp het

Zakjesopenhouders ;D ;D


Leuk bedacht, het ziet er wel handig uit, maar ik ben bang dat als je heel veel zakjes moet vullen met kvv het erg tijdrovend is :-\
Ik zie al dat ik daarmee zit te klungelen om het zakje tussen die clipjes te krijgen. Want ik wil het snel doen, ik ben namelijk niet zo geduldig met dat soort dingen en dat lukt natuurlijk niet. En dan zit het eindelijk, maar op het moment dat ik de kvv er in kukel schuift het zakje tussen de clipjes vandaan :biggrin2: Ik heb er al helemaal beeld bij. Ik zie ook die tomatensaus al gaan :biggrin2: Ik geloof niet dat het voor mij wat is ::)
Ben reuze benieuwd naar je ervaringen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door