Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door gvandervoort
#3362277
Hoi hoi,
Onze Cane Corso Azisa is inmiddels bijna een jaar en eet op dit moment gevarieerd KVV met daarbij eens per week een hele vis.

Nu wil ik haar eigenlijk wat meer uitdaging geven aangezien de vis voortaan ook maar hap slik weg is ::) . Nu durf ik het zelf niet aan om een beslissing te nemen en is mijn vraag dan ook wat voor karkas kan ik haar het beste geven wat haar ook mee uitdaging geeft? En waar kan ik de verkooppunten vinden in de regio Den Bosch/ Tilburg?
Door Lizzy
#3362288
gvandervoort schreef:Hoi hoi,
Onze Cane Corso Azisa is inmiddels bijna een jaar en eet op dit moment gevarieerd KVV met daarbij eens per week een hele vis.

Nu wil ik haar eigenlijk wat meer uitdaging geven aangezien de vis voortaan ook maar hap slik weg is ::) . Nu durf ik het zelf niet aan om een beslissing te nemen en is mijn vraag dan ook wat voor karkas kan ik haar het beste geven wat haar ook mee uitdaging geeft? En waar kan ik de verkooppunten vinden in de regio Den Bosch/ Tilburg?
Je kunt een zalmkop geven, eens in de twee weken, hooguit eens per week. Dat is een goeie kluif. En verder kun je natuurlijk kipkarkas (of een halve kip), parelhoenkarkas, konijnkarkas, e.d. proberen. Kortom, vleesbotten die ze niet in 1 keer hap slik weg kan doen maar die ook niet te hard zijn.

Barfplaats wordt gesponsord door