Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ib010
#3353254
Hoi,
heb 2 honden, 1 van 8 jaar en 1 van bijna 1 jaar.
Voer al jaren BARF en KVV samen, wordt voor mij samengesteld en bezorgd (waar ik erg tevreden over ben maar wordt wat duur met 2 honden) dus wil het liever zelf gaan doen.
Hoe en waar kopen jullie je spullen?
Beter gezegd, wat moet er op mijn boodschappenlijstje staan voor 1 maand voer (denk de honden bij elkaar zo'n 1800gr)?
Woon in de buurt van Rotterdam..

Groeten en bedankt,
Inge
Door Suzanne
#3353268
wat krijg je nu aangeleverd? :) dat lijkt me een prima uitgangspunt.
Wil je het echt helemaal zelf doen? Dan zou ik beginnen bij nul en dus de daarop betrekking hebbende topics doorlezen en zelf gaan rekenen met percentages. WAar je het moet kopen? Dat kan op verschillende plekken.

Suzanne
Gebruikersavatar
Door pluk
#3353270
ib010 schreef:Hoi,
heb 2 honden, 1 van 8 jaar en 1 van bijna 1 jaar.
Voer al jaren BARF en KVV samen, wordt voor mij samengesteld en bezorgd (waar ik erg tevreden over ben maar wordt wat duur met 2 honden) dus wil het liever zelf gaan doen.
Hoe en waar kopen jullie je spullen?
Beter gezegd, wat moet er op mijn boodschappenlijstje staan voor 1 maand voer (denk de honden bij elkaar zo'n 1800gr)?
Woon in de buurt van Rotterdam..

Groeten en bedankt,
Inge
Dan zul je eerst zelf een menu in elkaar moeten draaien :)
Begin eens te lezen in dit topic: viewtopic.php?f=33&t=128897
Als je barf met kvv wil blijven combineren is dit topic misschien informatief: viewtopic.php?f=5&t=134935
En als je dan een menu hebt samengesteld dan kun je 'm hier plaatsen: viewforum.php?f=2

Succes!!
Door Suzanne
#3353302
Op het forum zijn er diverse lijntjes en dingen te koop.
Een paar web-winkels zijn er; bezorging door chauffeur of per post.
http://www.dogmeat.nl of animalfoodexpress ..

Het belangrijkste is dat je weet wat je moet voeren, dus eerst idd een menu in elkaar draaien.

Suzanne
#3353306
Als je in de buurt van Rotterdam woont kun je ook prima bestellen bij slagerij West bijvoorbeeld. En ik dacht dat er nog een islamitische slagerij zat die allerlei barf spullen verkoopt. Ik zou zelf daar bestellen/halen en dan kijken wat ik mis (pens bijvoorbeeld, je kunt daar alleen schone, gebleekte pens krijgen) en dan via een website of een misschien een winkel in de buurt de rest aanvullen!
Door ib010
#3353362
constance.blokzijl schreef:Als je in de buurt van Rotterdam woont kun je ook prima bestellen bij slagerij West bijvoorbeeld. En ik dacht dat er nog een islamitische slagerij zat die allerlei barf spullen verkoopt. Ik zou zelf daar bestellen/halen en dan kijken wat ik mis (pens bijvoorbeeld, je kunt daar alleen schone, gebleekte pens krijgen) en dan via een website of een misschien een winkel in de buurt de rest aanvullen!
Bedankt, ik ga googlen!
Door ib010
#3353363
pearlsofpassion schreef:Kijk eens in de Vraag en Aanbod wat er in jouw buurt loopt of te verkrijgen is. En in de a la carte kan je ook adresjes vinden.
Ok, ga ik die even doornemen, bedankt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door