Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3347609
Saar lust dus geen kwartel.... heb haar al op de gang gezet, maar ze wil het echt niet.... nu heb ik afgelopen weekend net geportioneerd, heb er nog 8 liggen voor haar..... zal ik maar iets anders doen voor haar (krijgt Appie ze wel, die lust het wel met iets erbij omdat het 20 gr per dag te weinig is)......
Gebruikersavatar
Door pluk
#3347613
CindyMayella schreef:Saar lust dus geen kwartel.... heb haar al op de gang gezet, maar ze wil het echt niet.... nu heb ik afgelopen weekend net geportioneerd, heb er nog 8 liggen voor haar..... zal ik maar iets anders doen voor haar (krijgt Appie ze wel, die lust het wel met iets erbij omdat het 20 gr per dag te weinig is)......
Inderdaad gewoon aan Appie geven. Ik steek er geen energie meer in als Scott bepaalde diersoorten niet moet.
En daar is kwartel er dus 1 van...
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3351219
Dieren hebben allemaal hun eigen smaak. Bij mij zijn bepaalde diersoorten die niet gegeten worden. dat zijn kwartel, patrijs wilde eend en duif. Dan hebben ze daarnaast ook wel kuren. De ene keer wordt fazant graag gegeten en de volgende lading weer niet. geen idee waar dat aan ligt. Misschien de plek waar ze vandaan komen misschien of te te vers of ze hebben raar voer gegeten. Tamme eend wordt bijvoorbeeld wel graag gegeten. Gans en zwaan eten ze ook graag. Wat ik wel doe als ik weer eeniets gekocht heb wat ze opeens niet meer willen eten? Ik droog het.. en opeens vinden ze dat wel lekker. kleine kwartels hebben zacht bot dus als je dat gewoon niet op te hoge temperatuur droogt kun je het ook gedroogd geven. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door