Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Vitoboef
#3341176
Tanna schreef:Ik doe het meestal wel in de groentenmix. Mijn oudste hond wordt zondag 15, dus oregano is zeker niet slecht voor haar geweest! :biggrin2:

Wordt dit dan toegevoegd in gedroogde vorm? en weet je iets over de hoeveelheid dan? Vito weegt 32 kilo...
Gebruikersavatar
Door pike
#3341278
Tanna schreef:Ik doe het meestal wel in de groentenmix. Mijn oudste hond wordt zondag 15, dus oregano is zeker niet slecht voor haar geweest! :biggrin2:

Vervelende van dit soort zaken is dat je nooit zal weten of ze zonder oregano op dezelde wijze ook 15 was geworden.

Ik heb het jaaaaren geleden een tijdje aan Duc gegeven. Ben er toen ook weer mee gestopt, was me te bewerkelijk, en hij is er nog steeds (pas 10, maar goed).
Door Vitoboef
#3341707
pike schreef:Vervelende van dit soort zaken is dat je nooit zal weten of ze zonder oregano op dezelde wijze ook 15 was geworden.

Ik heb het jaaaaren geleden een tijdje aan Duc gegeven. Ben er toen ook weer mee gestopt, was me te bewerkelijk, en hij is er nog steeds (pas 10, maar goed).

Tja...dat zal je nooit weten. Maar mooi dat ze (al) zo oud zijn geworden. Maar hoeveel en hoe gaf je ze dat dan? Vers of in gedroogde vorm? De reden voor mijn vraag is dat ik het eventueel preventief wil gaan gebruiken ter bestrijding van teken en de borrellia bacterie (bacterie die ziekte van Lyme veroorzaakt)
Gebruikersavatar
Door pike
#3341852
Vitoboef schreef:Tja...dat zal je nooit weten. Maar mooi dat ze (al) zo oud zijn geworden. Maar hoeveel en hoe gaf je ze dat dan? Vers of in gedroogde vorm? De reden voor mijn vraag is dat ik het eventueel preventief wil gaan gebruiken ter bestrijding van teken en de borrellia bacterie (bacterie die ziekte van Lyme veroorzaakt)
Het is de etherische olie die anti-bacterieel werkt, dus ik denk niet dat je met wat verse blaadjes ver komt als je het daarvoor wil inzetten. Dat is gewoon niet voldoende. Dan zul je aan de olie of capsules moeten. :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door