Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3336209
src_esther schreef:Ah, zo. Nouja, ik las het als een maaltijd vis KVV vervangen door een maaltijd visolie. ;)
Een bak vol met visolie, jaaaa, dat zal een plezier geven een paar uur daarna ;D . Ik snap de verwarring maar nee dus :biggrin2:
Door Lizzy
#3336210
ellyE schreef:Geweldig zoals jullie mee denken! Ik had op de site van lotgering al gezien dat er fosfor 3,6 Mg / kg in zat. En trouwens ook dat er maar 15% bot in zit. Het is dus inderdaad niet handig om nog KVV te gaan voeren.
Ik ga alles opnieuw berekenen en in elk geval visolie kopen :)
Ik ben zo blij dat ze niet aan de brokken hoeven :) en zij zelf ook dus.
Mijn andere hond is 12,5 en had ook een verhoogde waarde, dus die kan gelijk mee in het nieuwe eten
Ik zou kritisch zijn met welke visolie je gaat kopen. Onlangs een artikel geplaatst in de bar over visolie: http://www.dogsnaturallymagazine.com/fi ... dogs-safe/. Ik zou dus eigenlijk geen visolie in een fles kopen maar in een capsule (wegens het ranzig worden) en ik zou ook kijken naar een merk dat echt vrij is van gif. Bij een test die de consumentenbond ooit heeft gedaan kwam toentertijd Solgar 3-700 als enige gifvrij uit de test. Deze:

Afbeelding

Nooit verkeerd, om je andere hond ook mee te laten eten!
Door fransbulletje
#3336216
En wil je toch af en toe het gemak van een kvv dan kun je Bandit nierdieet geven.
Door ellyE
#3336233
Dank je. Ik zag dat Solgar ook bij mij in de buurt te koop is.
En Bandit kan ik ook bestellen
Dank jullie wel :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door